ראשי » שאל את המומחה » ייעוץ לרכב
לא ציינת באיזה חיישן מדובר. לרכב מספר חיישנים.הדרך הכי נכונה לאבחן את התקלה היא ע"י בדיקה ממוחשבת בעזרת מחשב יעודי לדגם רכבך.
מוזמן לפנות לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה קיה או להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך להתייעצות ותאום תור לבדיקה.
מתיאורך מדובר בתקלה המצריכה בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה. מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך לתאום תור לבדיקה.
להילוך שישי סוכנות מכירה לרכבי ניסאן. השאר פרטים באתר ויועץ המכירות יחזור אליך עם הסבר על דגמי הרכב השונים והתאמת רכב עבורך.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך ליעוץ והתאמת דגם הרכב המתאים לצרכי משפחתך.
מציעה שחשמלאי רכב המורשה לתיקון דגם רכבך יבצע בדיקה לרכב.
במידה ומדובר באביזר מקורי, ניתן להשיג אצלך היצרן.
מוזמן להשאיר פרטים באתר להתייעצות נוספת ים יועץ שירות.
במידה וקיים מתג ביטול כרית אויר ( בד"כ ליד דלת נוסע קדמי) אז ניתן לבטל. אם לא קיים אז אין אישור חוקי לביטול.
מוזמן לבדיקה ללא חיוב במרכז השירות של הילוך שישי מורשה יונדאי
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך עם מידע בנוגע לגיר ב 3 סוגי הרכבים.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות קיה יצור איתך קשר בנוגע לטיפול הנדרש ומחירו.
ישנם בשוק רכבים המתאימים ל 7 נוסעים (משפחתיים) . מעבר לכך דגמים שונים לגמרי ל 8 נוסעים ( "רכבי הסעה").
להילוך שישי 10 סוכנויות מכירה לרכב חדש ויד 2. יועצי המכירות מתמחים בהתאמת דגם הרכב לצרכי הלקוח.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך.
להילוך שישי 10 סוכנויות מכירה לרכב חדש ויד 2. מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך ליעוץ והתאמת רכב לצרכיך.
אפשר להרכיב את הדגם הקיים ברכב. בכל מקרה, הצמיג צריך להתאים בכל הפרמטרים לצמיגים האחרים ולדגם הרכב.
לא ידוע על תחשיב כזה. באופן כללי ההחלטה תלויה בתקציב, בצרכי הנסיעה, באופי הנסיעה ובמשך השימוש.
להילוך שישי 10 סוכנויות למכירת רכב חדש ויד 2. מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך.
תתכן תקלה באחד החיישנים או תושבות. תופעה זו מצריכה בדיקה ע"י בעל מקצוע ומחשב יעודי.
השאר פרטים באתר ויעוץ שירות הילוך שישי יונדאי יחזור אליך.
ישנם דגמים שונים לרכב זה. מאחר והרכב טופל בהילוך שישי, מזמינה אותך להשאיר פרטים באתר ויועץ השירות יחזור אליך עם כל המידע הנדרש.
תתכן חדירת מים לפנסים עקב איטום לקוי. מצריך בדיקה. מוזמן להשאיר פרטים ונציג הילוך שישי יונדאי יחזור אליך לתאום.
אכן תתכן תקלת מתנע. ניתן להשיג לעיתים משופץ/משומש/חדש. מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות יחזור אליך
בוודאי. תתכן תקלה באחד מרכיבי מערכת דלק. על מנת שלא לגרום לנזק חמור יותר, מומלץ להכנס למוסך לבדיקה.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות יחזור אליך למתן הצעת מחיר.
יתכן והצלחות פגומות( למרות שהרכב עוצר מצויין). מאחר ונשמע שמדובר בתקלה בטיחותית, אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות הילוך שישי יונדאי לבדיקה.
כל 15000 או שנה.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך למתן הצעת מחיר ומידע מוסף על הרכב
יתכן צורך בכיוון אך יתכן גם שישנה תקלה. מאחר ומדובר בבלמים, מומלצת בדיקה במרכז שירות יונדאי הילוך שישי.
ניתן להתקין וו גרירה אצל מתקין מורשה בלבד וע"פ הוראות משרד הרישוי. חשוב לבדוק גם מה עומס/משקל הגרירה המותר.
את כל המידע ניתן לקבל דרך משרד הרישוי והמתקינים המורשים.
לפרטים נוספים מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות הילוך שישי צ'רי יחזור אליך.
כל רעש חריג ברכב מצריך בדיקה והתייחסות רצינית.
מוזמנת להשאיר פרטים באתר ונציג הילוך שישי מורשה סוזוקי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
באופן עקרוני, סדר בבלוק רואים ולפני שיפוץ מנוע יש לבצע בדיקות מקיפות למנוע. מציעה להכנס למרכז שירות מורשה לדגם רכבך לאבחון מקצועי.
התקלה מצריכה בדיקה של איש דיאגנוסטיקה יחד עם מחשב אבחון.
מומלץ ליצור קשר עם הילוך שישי מרכז שירות מורשה מיצובישי או להשאיר פרטים באתר.
שאלתך לא ברורה ומצריכה בדיקה . מוזמן להשאיר פרטים ונציג יחזור אליך לצורך התייעצות.
תתכן תקלה בתושבת גיר. מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך לתאום תור/התייעצות.
במידה ואין תקלה במערכת הקרור,אכן תתכן תקלת חשמל. בכל מקרה, התופעה מצריכה בדיקה של הרכב ע"י בעל מקצוע המתמחה בדגם רכבך.
מוזמן להשאיר פרטים באתר או להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי יונדאי.
יתכן ומדובר בתקלה פנימית בגיר. אבחון התקלה מצריך בדיקה ממוחשבת ובדיקה של איש דיאגנוסטיקה המתמחה בדגם רכבך.
את מוזמנת להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות של הילוך שישי יחזור אליך ליעוץ והתאמת רכב המותאם לצרכיך.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג טויוטה יחזור אליך. בנוגע למזדה, הילוך שישי אינו מורשה לטפל ברכבי מזדה.
במידה ויש נזק תוצאתי עקב תאונה, ניתן לעדכן את חברת הביטוח ושמאי יגיע למרכז השירות למתן אישור לתיקון.
בהילוך שישי מתקנים את כל סוגי הרכב במקרה של נזק תאונתי. מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך לתאום תיקון ועזרה מול חברת הביטוח.
לא ניתן לתת הצעת מחיר לפני בדיקת הרכב. אכן יתכן ודרוש שיפוץ גיר או רכיב תקול אחר בגיר
מוזמן לגרור את הרכב לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה יונדאי לבדיקה של בעל מקצוע המתמחה בדגם רכבך.
מוזמן להרכנס למרכז שירות סוזוקי. נוכל לעזור מול היבואן בנושא ספר הרכב, למלא אויר בצמיגים ותוכל גם לרכוש שמן ולקבל מידע נוסף בנוגע לרכבך.
ESP- מערכת בקרת יציבות אלקטרונית. ברגע שדולקת נורת esp off המערכת אינה פעילה. ניתן לביטל ע"י לחיצה על כפתור ESP.
במידה והנורית לא נכבית יתכן ומבדובר בנתק /כשל בכפתור ולכן ישנו צורך בבדיקה.
מוזמנת להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות הילוך שישי יונדאי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר. ייתכן ונוכל לסייע.
מרכז שירות מקצועי ואמין בודק את עובי הרפידות והצלחות וע"פ הוראות היצרן מעדכן אם ישנו צורך בהחלפת בלמים.
התקלה יכולה להצביע על לחץ אויר לא תקין בצמיגים/איזון גלגלים/רכיב מתלה פגום או תקלת חיישן כלשהו.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר
התופעה מצריכה בדיקה. מומלץ במרכז שירות מורשה יבואן.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר
להילוך שישי 10 סוכנויות מכירה לרכבים חדשים ויד 2. ישנם מספר דגמים מומלצים.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר.
במידה ואין היסטוריית טיפולים מומלץ לבצע " יישור קו" ולבצע טיפול בסיסי ובדיקה כללית.
ניתן לבצע באחד מרכזי השירות של הילוך שישי
בוודאי. ניתן להגיע למרכז שירות הילוך שישי מורשה יונדאי או להשאיר פרטים באתר ונציג יצור איתך קשר לתאום הגעה/שינוע הרכב.
תקלה מורכבת מסוג זה מומלץ לאבחן ולתקן רק במרכז שירות מורשה יבואן
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום תור לבדיקה
ע"פ תיאורך התקלה יכולה לנבוע ממספר גורמים. מערכת VVT היא אחת מהם. מומלצת בדיקה במוסך
אכן יתכן ומדובר בתקלה במערכת ההיגוי. מומלץ להכנס למרכז שירות מורשה
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי טויוטה יצור איתך קשר
כשמדובר ברכיב חשמלי מומלץ מאוד להרכיב חיישן מקורי.
ניתן לרכוש/להחליף במרכז שירות הילוך שישי מורשה מיצובישי.
התקלה מצריכה בדיקה ממוחשבת ע"י מחשב אבחון יעודי לדגם רכבך.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי קיה יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
מומלצת נסיעת מבחן יחד עם בוחן הילוך שישי טויוטה.
מוזמן להגיע אלינו לבדיקה כללית ונסיעת מבחן.
על פניו ע"פ התיאור שלך נשמע שפעילות הגיר לא סבירה. תתכן תקלה.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי קיה יצור איתך קשר לתאום בדיקה
לא מוכר תחשיב כזה. ההחלטה תלויה בתקציב, אופי הנסיעה וצרכי הנסיעה וכמובן גם בהעדפות הנוהג.
מוזמנת להגיע להילוך שישי סוזוקי יפו לצורך בדיקה כללית וקבלת הצעת מחיר
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה ויעוץ.
יתכן מצבר/סטרטר. מצריך בדיקה ואיתור תקלה
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר
מוזמן להכנס למרכז שירות מורשה יונדאי של הילוך שישי לצורך רכישת החלקים או ביצוע הטיפול.
לא ציינת את דגם הרכב
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר
נא השאר פרטים באתר ונציג יונדאי יצור איתך קשר
נא השאר פרטים באתר ונציג יונדאי יצור איתך קשר
האם ניתן "לחיות עם התקלה" רק הנוהג ברכב יודע.
בד"כ תקלות מסוג זה רק מחמירות ולכן עדיף לתקן בהקדם
התופעה מצריכה בדיקה במרכז השירות
מוזמן ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה יונדאי
טיפול 150,000. נא השאר פרטים באתר ונציג יחזור אליך עם מפרט והצעת מחיר.
התקלה מצריכה בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה
מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות קיה יצור איתך קשר לתאום
מוזמן להשאיר פרטים או לפנות למרכז השירות הילוך שישי דאצ'ה לקבלת הצעת מחיר. מומלץ לבצע בדיקה לפני החלפת הבולמים.
טויוטה קורולה רכב מצויין. חשוב שהדגם יותאם לצרכי ואופי הנסיעה של הנהג.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות יחזור אליך לצורך התייעצות והתאמת הרכב המתאים לך.
על פניו נשמע לא סביר שלוקח 4 דקות לטורים לרדת. התופעה מצריכה בדיקה ע"י איש דיאגוסטיקה המתמחה בדגם רכבך.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך לתאום תור/התייעצות.
ישנם דגמים בהם יש שרשרת טיימינג שאינה מוחלפת כלל וישנם דגמים שבהם ישנה רצועת טיימינג המוחלפת לפי זמן/ק"מ, בהתאם להוראות יצרן.
על מנת לקבל הצעת מחיר המותאמת לדגם רכבך, אתה מוזמן לפנות לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה יונדאי או להשאיר פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליך.
מתיאורך יהיה זה לא מקצועי לתת דיאגונזה ולאשר שאכן מדובר ברעש מאזור סעפת.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך לצורך תאום/התיעצות.
נא השאר פרטים באתר ויועץ שירות יחזור אליך להתאמת הטיפול לדגם רכבך ולהיסטוריית הטיפולים
חשוב לבדוק את היסטוריית הטיפולים של הרכב ולהתאים את הצעת המחיר לדגם ולשנתון תוך התחשבות בהיסטוריית הטיפולים.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך עם הצעת מחיר.
לא ציינת את דגם הרכב ולא ציינת אם יש תקלות חשמל נוספות. יש נתיך בד"כ. תיבת נתיכים קיימת בתא מנוע ובתא הנהג.
לא ניתן לתת הסבר מקצועי דרך האתר, מה גם שהידע הטכני שייך ליצרן הרכב.
מוזמן להשאיר פרטים ונציג יצור איתך קשר להתייעצות נוספת
בדגמים מסויימים ( תלוי גם בשנתון) כאשר ידית האורות על אוטומט האורות אכן כבים אחרי 30 שניות.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך להתייעצות נוספת.
מדובר בתקלה המצריכה בדיקה ממוחשבת.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מקצועי יצור איתך קשר לתאום בדיקה /התייעצות.
מדובר בתקלה בטיחותית ככל הנראה במערכת ההיגוי. מומלץ להכניס רכב לבדיקה במרכז שירות המתמחה בדגם רכבך.
ישנו צורך בבדיקה מאחר והרכב לא אמור "לרדת" כתוצאה ממשקל אלא אם כן מדובר במשקל יתר חריג שלא תואם את הוראות היצרן.
מציעה להכנס למרכז שירות מורשה לבדיקת מערכת הקפיצים והמתלה האחורי.
לא ציינת את דגם הרכב. בהנחה והבדיקה נעשתה בצורה נכונה, צריכת הדלק הינה חריגה. יתכן ורכב לא ביצע החלפת מצתים/מסנן אויר בזמן. יתכן ומדובר בכשל באחד החיישנים הקשורים למערכת הדלק. התופעה מצריכה בדיקה.
מומלץ להכנס למרכז שירות המורשה לדגם רכבך לצורך אבחון.
לצורך פרוק איבזור בדשבורד, אמליץ לך בחום לפנות לבעל מקצוע המתמחה בדגם רכבך.
בהנחה והרכיבים שהוחלפו תואמים לרכב והעבודה בוצעה בצורה מקצועית, תתכן תקלה אחרת במערכת הקרור דוגמת נגד מאוורר או מצנן. בכל מקרה, מצריך בדיקה ע"י איש מקצוע המתמחה בדגם רכבך.
תתכן תקלה בסליל כרית אויר בהגה ( מרעיש- אין קשר לחופש). יתכן גם ומדובר בתקלה במוט הגה חשמלי. תקלת חופש בהגה הינה תקלה בטיחותית ומצריכה בדיקה מיידית.
לא ציינת את דגם הרכב ולא ידוע היסטוריית הרכב. יתכן ומדובר בנזק תוצאתי ( תקלה קודמת שלא טופלה כראוי או אי ביצוע טיפולים בזמן או עם חלפים שאינם מתאימים). יתכן שמדובר בכשל פנימי במנוע שאינו קשור להיסטוריית הרכב.
הורדת הילוך אינה כרוכה ברעשים/"בלימות" מנוע חריגות.
על מנת לבדוק את התופעה ולוודא שאכן לא מדובר בתקלה, אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה בדגם רכבך.
מוזמן ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה יונדאי לצורך התיעצות /קביעת תור לבדיקה.
להילוך שישי מספר סוכנויות מכירת רכב חדש ומשומש.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות יחזור אליך לצורך יעוץ והתאמת דגם רכב המתאים לצרכי ואופי נסיעתך.
לא ציינת את דגם הרכב.
באופן עקרוני, יצרנים אינם מאשרים הרכבת "גופיות"על מושבים בהם מותקנת כרית אויר.
מוזמן להשאיר פרטים באתר עם פרוט של דגם הרכב ונציג יחזור אליך להתיעצות.
ישנם מספר דגמי רכב אמינים וחסכונים בצריכת דלק . חשוב להתאים את סוג הרכב לצרכיך ולאופי נסיעתך.
הנך מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות יתקשר אליך לצורך יעוץ והתאמת הדגם המתאים עבורך.
היום מבחינת צריכת דלק מומלץ רכב היברידי או חשמלי.
להילוך שישי מספר סוכנויות מכירה לרכבים חדשים ויד 2.
דגמים מומלצים: קיה נירו, ג'ילי, טויוטה קורולה ( היברידית). מוזמן להשאיר פרטים וסוכן מכירות יחזור אליך ליעוץ בנוגע לרכב המתאים לך.
לא ציינת את דגם הרכב . אנסה לתת תשובה כללית בנושא .
במכוני הבדיקה, לא תמיד בדיקת הספק המנוע מדוייקת ולא תמיד ההשוואה לנתוני היצרן מדוייקת ( ישנם נתוני יצרן שונים לדגמים ולשנתונים השונים)
הילוך שישי אינו מכון בדיקה אך בהחלט ניתן להגיע עם הנתונים לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לצורך התייעצות עם איש טכני וכן לצורך בדיקה כללית של הרכב ( ביקורת בטיחות/בדיקת חורף/בדיקת קיץ).
מחירי החלפים לרכב משתנים כל הזמן. ישנם דגמים שחלק מחלקי הטיפול שלהם זולים יותר וחלקי הפחחות יקרים ולהיפך. ישנם גם דגמי רכב שמכלול מסויים בהם יקר יותר משאר הרכיבים.
להילוך שישי 10 סוכנויות מכירה לרכבים חדשים ויד 2. אמליץ לך לפנות לאחד מסוכנויות המכירה ולהתייעץ עם סוכן מכירות יעודי למותגי הרכב השונים על מנת לקבל תמונה מדוייקת יותר של עלויות.
תודה
צוות הילוך שישי
היי
ככל הנראה מדובר בצלחות בלם שאינן תקינות ("פסולות").ישנו צורך בבדיקת הרכב על ליפט ובנסיעת מבחן.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי המורשים לדגם רכבך לצורך אבחון ופתרון התקלה.
לא ציינת את שנתון הרכב. בד"כ הנתיך נמצא בבית הנתיכים בתא הנהג.
תוכל לפנות למרכז שירות הילוך שישי סוזוקי ביפו על מנת לקבל תשובה מדוייקת התואמת לדגם רכבך.
על מנת לאבחן את התקלה ישנו צורך בבדיקת מחשב מקיפה. הבדיקה נעשית במרכזי שירות מורשים ע"י מחשוב המותאם ספציפית לרכב. יתכן וישנה תקלה במערכת הבלימה (חוסר נוזל בלמים, רפידות דקות וכו') או כשל באחד ממחשבי הרכב או חיישני הרכב.
ישנם חיישנים בגלגלים ומחשב ה ABS נמצא בתא מנוע.
המשך נסיעה ברכב עלולה לגרום לכשל תוצאתי נוסף. יתרה מכך, אם התקלה היא במערכת הבלימה או ABS, מדובר בסכנה בטיחותית ולכן אמליץ להכניס את הרכב בהקדם האפשרי למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה.
ישנם מספר דגמי רנו קליאו אשר שווקו בשנת 2008. על מנת לתת לך תשובה מדויקת, הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה רנו.
שלום רב
איפוס נורת טיפול נעשית ע"י לחצן בידית אורות: תגיע עם הלחצן עד ההודעה המתריעה על הטיפול. תמשיך בלחיצה ארוכה כ 10-15 שניות עד שההודעה מהבהבת ומתאפסת.
תודה, צוות הילוך שישי
שלום רב,
הרכב הנ"ל מבצע טיפול כל 20.000 ק"מ או שנה.
השמן המומלץ הוא שמן סינטטי מלא 5w40.
הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה רנו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
שלום רב
התקלה יכולה להעיד על תקלה כלשהי במערכת ההזרקה (טורבו/מרססים/צינורות וכו' ). יתכן גם כי דלק לא תקין/מתאים גורם לתקלה.
מדובר בדגם רכב עם מערכות יחודיות ולכן אמליץ לך לבצע את הבדיקה במרכז שירות מורשה בעזרת מכשור ומחשוב יעודי לצורך בדיקה ואיתור תקלות מסוג זה.
היי רז,
מסנן סולר מקורי חשוב מאוד וקרטי למערכת.
נתקלנו בעבר במקרים בהם הוחלף מסנן סולר חליפי או שלא הוחלף בזמן והדבר גרם לתקלות במערכת ההזרקה. אמנם מסנן סולר יכול לעלות כמה מאות שקלים אך הוא חיוני לתפקוד תקין של מערכת ההזרקה.
באופן עקרוני, אם התקלה היא תקלה חשמלית של מרססים בלבד, אין צורך לנקות מיכל דלק או מערכת.
אם התקלה היא עקב לכלוך בסולר או במרססים אזי חובה לפרק מיכל דלק ולנקות בצורה יסודית וכן להחליף אטם מצוף דלק.
העדיפות כמובן היא לבצע את הכל בצורה מושלמת ולא לקחת סיכונים ולפרק ולנקות היטב את הצנרת ואת המיכל.
בנוגע לקידוד, ישנו צורך בקידוד לאחר הרכבת המרססים. שיפוץ המרססים צריך להעשות ע"י אנשי מקצוע המתמחים (הוא כולל החלפת חלקים במרסס ולא רק ניקוי או תיקון חלקי)
שלום רב
יתכן ומדובר בתקלה בבית מצערת המצריכה ניקוי של בית מצערת.
בנוסף, כדאי לבצע בדיקה ממוחשבת ולצורך איתור תקלות. מידה וקיימת תקלה במערכות האלקטרוניות של הרכב, בדיקת המחשב עשויה להעיד על כך.
המלצתנו היא להיכנס למרכז שירות מורשה לרכבי סובארו. אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי סובארו המתמחים באיתור ופתרון של תקלות מסוג זה.
עלות בדיקה ממוחשבת וניקוי בית מצערת הוא כ 300-400 שקלים לערך.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
היי ירון,
אכן יתכן כי מדובר בבולמים קדמיים. יתכן ומדובר בכשל ברכיב אחר המתלה הקדמי. הנושא מצריך בדיקה.
המלצתנו להיכנס למרכז שירות מורשה. אנשי המקצוע מכירים את הרכב ויכולים לבצע בדיקה ואבחון תקלה.
מרכזי השירות של הילוך שישי מבצעים בימים אלו ביקורת בטיחות ובדיקת חורף חינם כך שיתכן וניתן בזמן בדיקה כזו (כאשר רכב על הליפט או בנסיעת מבחן קצרה) לאבחן את התקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
תודה
היי יאיר,
באופן עקרוני, אורך חיי הצמיגים בארץ מתקצר עקב מזג אויר ועקב איכות הכבישים (גם ברכבים שלא נוסעים הרבה) . גם צמיג שהורכב לפני 4 שנים, לא בטוח שיוצר לפני 4 שנים ולכן ההמלצה היא להחליף צמיגים ולנסוע בראש שקט. מרכזי השירות המורשים מבצעים כיום ביקורות חורף וביקורות בטיחות לרכבים ללא חיוב. תוכל להיכנס ולבדוק את הצמיגים.
אמליץ לך לבצע את החלפת הצמיגים דרך מרכז שירות מורשה או דרך פנצ'ריה מוסמכת ולהשתמש בצמיג מחברה מוכרת (גם אם הוא עולה טיפה יותר).
לגבי החלפת טיימינג- דגם הרכב שלך נדרש לבצע החלפת טיימינג כל 7 שנים או 105000 ק"מ (המוקדם מביניהם) ולכן אמליץ לך לבצע השנה את החלפת הטיימינג .
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
שלום אלי,
יתכן וישנה תקלה בגיר. תתכן גם תקלה במצערת או באחד מרכיבי המחשוב /תוכנה
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
בברכה, צוות הילוך שישי
היי יגאל,
נתקלנו במקרה כזה בעבר. ההמלצה של חברת יפנאוטו היא להגיע עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן או למוסך המרכזי בהרצליה ושם יבדקו ויטפלו בבעיה.
לחברה ישנם עדכוני תוכנה ומחשוב יעודי לפתרון תקלות מוסג זה.
אם אתה נמצא באזור המרכז ,אמליץ לך להיכנס למרכז שירות יפנאוטו ולהסביר להם בנוגע לתקלה בדיוק כפי שכתבת.
פתרון נוסף הוא להכנס למרכז שירות מורשה יבואן באיזור מגוריך ובמידת הצורך ואם אכן יש תקלה הם גם ידעו לפתור את התקלה ו /או לקבל הנחיות טכניות מהמחלקה הטכנית ביפנאוטו.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
היי רוני,
מנורת התקלות מעידה על תקלה כלשהי ברכב. יתכן ומדובר באיפוס תקלה בלבד או עדכון תוכנה. יתכן ומדובר בצורך בניקוי מצערת ויתכן גם ומדובר בתקלת ממיר קטליטי למשל.
אמנם אתה רוצה להימנע מכניסה למוסך מרכזי אבל למרכזי שירות מורשים לרכבי סובארו (לאו דווקא מוסך מרכזי) אנשי המקצוע וציוד הדיאגנוסטיקה הייעודי לטיפול בתקלות מסוג זה וישנו צורך בבדיקת מחשב במקרה זה.
בדיקה ממוחשבת במרכז שירות מורשה תעלה כ 250-300 שקלים ואם מדובר באיפוס תקלה בלבד /תכנות/אבחון תקלה, זהו הסכום שיגבה ממך ולכן לא הייתי חוששת מכניסה למרכז שירות מורשה יבואן. שם יכולים לאתר בוודאות את התקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
תודה
היי אדהם ,
אכן נראה כי ישנה תקלה ברכבך. יתכן כי ישנה נזילת דלק וכן יתכן כי ישנו רכיב או מספר רכיבים לא תקינים ברכב הגורמים ל"זלילת דלק" (מצתים לא תקינים או לא מתאימים/ מסנן אוויר סתום וכו')
אמליץ לך להכנס עם רכבך למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה מקיפה ומקצועית של התקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
.
היי נועם,
בנוגע לרעידה הגה ורעידה בבלימה, יתכן וצלחות ירדו מהמידה וצריך להחליפן.
לגבי רעש מהגה, יתכן ומדובר במשאבת הגה. לא בטוח שהמשאבה לא תקינה אלא רק יתכן שמשמיעה רעש (בכל זאת, מדובר ברכב לא חדש)
בנוגע לשאר הרעשים מהמנוע, הדבר מצריך נסיעת מבחן של איש מקצוע לצורך בדיקה ואבחון.
בכל מקרה, אמליץ לך לבדוק את שלושת התקלות יחד במרכז שירות מורשה. מרכזי השירות מבצעים ביקורת בטיחות ובדיקת חורף/קיץ ללא חיוב כולל נסיעת מבחן כך שאפשר יהיה לבצע בידקה ראשונית ובסיסית של כל התקלות עליהם דיברת
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
היי יזהר,
תוסף אינו קשור לאחת המערכות שציינת. יתכן ודיברת על תוסף פלאשינג. במקרה כזה, הרעש הוא ברוב המקרים ממרימי השסתומים ולא מהגיר או בקקס.
בעת ביצוע פלאשינג (תוסף שמן),נותנים למנוע לעבוד זמן מה ואז חובה להחליף את השמן לשמן חדש. אמליץ לך לבצע את הפעולה במרכז שירות המורשה לטיפול ברכבך.
יתכן גם שהרעש נובע מתוך הגיר ולכן אמליץ שוב להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך ביצוע בדיקות.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
שלום רב ,
על פניו נראה כי "המוסכניק" שלך צודק. יתכן כשל בסטרטר /זרם נמוך שמגיע לסטרטר ובהרבה מקרים קשה מאוד לשחזר את התקלה.
יש סיכוי קטן גם שאורות נשארו דולקים בלילה או רכיב אחר הזולל מתח ולכן הרכב לא הניע. המצבר תקין כמובן מאחר ולאחר הנעה נטען שוב ע"י האלטרנטור.
שוב, לדעתנו אכן כשל בסטרטר. אם התקלה לא תאומת ע"י איש מקצוע או תתרחש שוב, אין טעם להחליף מתנע.
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לצורך ביצוע בדיקות למערכת ההתנעה. בידי מרכז השירות המורשה מכשירים יעודיים לצורך איתור תקלות מסוג זה.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
תודה ושבוע טוב,
בוקר טוב,
לצערי אנחנו מנועים לענות על שאלות מקצועיות הקשורות בתהליכי עבודה של היצרן. תהליכי עבודה הינם חומר השייך ליצרן ולא ניתן להעבירם בכתב.
גם אם אמסור לך את התהליך הוא יהיה כללי ומצריך כלי עבודה ייעודיים של היצרן.
המלצתנו להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך סידור הידית. מדובר בתיקון קטן ולא יקר.
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה 90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק האם אכן מדובר בתקלה.
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לבדיקה ותיקון התקלה
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק, האם אכן מדובר בתקלה.
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה באיתור וטיפול תקלות מסוג זה.
עלות בדיקה ממוחשבת ואבחון תקלה הינה כ 200-300 שקלים. עלות זו מקוזזת בד"כ במידה וישנו תיקון ברכב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
שלום רב ,
קודם כל תודה על הפירגון לאתר.
על פניו נראה כי "המוסכניק" שלך צודק. יתכן כשל בסטרטר /זרם נמוך שמגיע לסטרטר ובהרבה מקרים קשה מאוד לשחזר את התקלה.
יש סיכוי קטן גם שאורות נשארו דולקים בלילה או רכיב אחר הזולל מתח ולכן הרכב לא הניע. המצבר תקין כמובן מאחר ולאחר הנעה נטען שוב ע"י האלטרנטור.
שוב, לדעתנו אכן כשל בסטרטר. אם התקלה לא תאומת ע"י איש מקצוע או תתרחש שוב, אין טעם להחליף מתנע.
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך ביצוע בדיקות למערכת ההתנעה. בידי מרכז השירות המורשה מכשירים יעודיים לצורך איתור תקלות מסוג זה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
תודה ושבוע טוב,
בוקר טוב,
לצערי אנחנו מנועים לענות על שאלות מקצועיות הקשורות בתהליכי עבודה של היצרן. תהליכי עבודה הינם חומר השייך ליצרן ולא ניתן להעבירם בכתב.
גם אם אמסור לך את התהליך הוא יהיה כללי ומצריך כלי עבודה ייעודיים של היצרן.
המלצתנו להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך סידור הידית. מדובר בתיקון קטן ולא יקר.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
שלום רב
רעידה ב D עלולה להצביע על תושבת אגזוז קרועה או לחילופין תושבת מנוע קרועה/שקועה.
יתכן גם תקלה אחרת הקשורה לאחד מהרכיבים האלקטרונים ברכב. ניתן לבצע בדיקת מחשב במרכז שירות מורשה ולאבחן בקלות תקלות מסוג זה.
אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה ניסאן. במרכזי השירות המורשים ישנם אנשי מקצוע וכן קיים מכשור יעודי לאיתור ופתרון התקלה.
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק, האם אכן מדובר בתקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
חג שמח, צוות הילוך שישי
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה באיתור וטיפול תקלות מסוג זה.
עלות בדיקה ממוחשבת ואבחון תקלה הינה כ 200-300 שקלים. עלות זו מקוזזת בד"כ במידה וישנו תיקון ברכב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן(מורשי יבואן ) :
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*.
היי,
אכן תעלומה J
יתכן כשל כלשהו באחד מרכיבי המנוע ויתכן שהנקישה כלל לא קשורה לתקלת איבוד השמן.
במרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לדגמי ניסאן, קיים ציוד אבחון ואנשי מקצוע מיומנים המתמחים באיתור ואבחון תקלות מסוג זה.
היי סמיון,
יתכן שישנה תקלה בגיר ו / תקלה בשסתומי מנוע או אחד מרכיבי מנוע (נושא הנקישה).
על מנת לא לעסוק בספקולציות אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה. אנשי המקצוע במרכזי השירות של הילוך שישי מתמחים באבחון ואיתור תקלות מסוג זה.
שלום רב
בדגם האמור ישנם שני מאווררים אחד אחראי על טמפ' המנוע והשני על מערכת המיזוג
לעיתים שניהם עובדים במקביל ולפי לוגיקה של יחידת המחשב שקבע היצרן .
במידה ומדובר על חשש לתקלה יש להגיע לבדיקה.
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
שלום רב
שמני מנוע ברמת צמיגות 30W5
מפרט נדרש: ACEA A3/B3, A3/B4, A5/B5
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יצור איתך קשר
בברך צוות הילוך שישי מיצובישי
שלום רב
כל 20,000 ק"מ או שנה .
בברכה , צוות הילוך שישי מיצובישי
בוקר טוב ,
בהתאם להמלצת היצרן אכן מומלץ לבצע החלפת שמן תיבת הילוכים למרות הק"מ הנמוך יחסית
תכונות השמן לאורך זמן מתמעטות ויש להחליפו .אחת ל 4-6 שנים מומלצת ההחלפה .
כמות השמן היא כ-7.5 ליטר לערך .
בברכה, הילוך שישי מיצובישי
תלוי בדגם ובשנתון הרכב. מוזמן לפנות לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה מיצובישי.
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
שלום רב
בדגם שברשותך החלפת מצתים בהתאם להוראות היצרן הינה אחת ל 100,000 ק"מ או 5 שנים הקודם מבינהם .
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
שלום רב
יש לבצע בדיקה ואבחון בנושא ולראות מתי וכיצד נשמעים הרעשים לדוגמא לאחר חניית לילה או שמנוע קר או חם .
ישנם רעשים נורמליים ותקינים וישנם חריגים שדורשים טיפול בהתאם .
אנו ממליצים להגיע לבדיקה בנושא .
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
שלום רב
ניתן לפנות ליבואן לקבלת הספר במידה וקיים במלאי
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
היי עוז,
צבע נוזל הקרור אינו רלוונטי ולעיתים אף משתנה. מה שחשוב הוא רכיבי הנוזל, צמיגות והתאמתו למערכת הקרור של הרכב.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן ולרכוש נוזל קרור מתאים לדגם רכבך.
שלום רב
בדגם שברשותך ישנה ידית אורות ממוחשבת , על גבי הידית ישנה אופציה של מצב אוטומטי שבה יתבצע בדיוק מה שאתה מתאר
העברת מצב הידית מאוטו' למצב ידני תאפשר את ביטול המצב.
שלום אליאס ,
במידה ורכב נבדק ע"י מחשב בעל תוכנה יעודית וע"י איש מקצוע ניתן להחליף לטורבו חדש או טורבו משומש.
אתה מוזמן ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו לצורך בדיקה וקבלת הצעת מחיר.
בוקר טוב
לחץ האוויר בצמיגי הרכב צריך להיות 34 PSI
ובהתאם לעומס על הרכב להגיע ל- 38 psi
יום טוב ,צוות הילוך שישי מיצובישי
אכן יתכן כי הרעש מהרצןעה/אלטרנטור או מכיוון שסתומי המנוע. איבחון התקלה צריך להעשות ע"י בעל מקצוע.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) לצורך איתור ופתרון התקלה.
היי הילה,
אכן תתכן תקלה באיד מחיישני הגיר/ מחשב.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה ישנו צורך בנסיעת מבחן ובדיקה ממוחשבת בתוכנה יעודית לרכב
את מוזמנת להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי רנו לצורך בדיקה ואבחון ע"י איש דיאגנוסטיקה המתמחה ברכב הנל.
על מנת שנוכל לסייע לך ביתר מקצועיות חסרים לנו פרטים.
עדיף וכדאי להגיע לבדיקה מקיפה בנושא על מנת שנוכל לאתר את מקור הבעיה .
בברכה, צוות הילוך שישי מיצובישי
היי יוליאן
שריקה יכולה להגיע מכיוון הרצועות או יכולה גם מכיוון מיסב הלחץ של המצמד.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן שם נמצאים בעלי מקצוע המתמחים באבחון תקלות מסוג זה.
שלום יוסי,
החיישן נמצא מחוץ לגיר.
תודה, צוות הילוך שישי
שלום רב,
התופעה זו אינה מוכרת בדגם זה,
על מנת לבדוק מה גורם לתופעה זו יש צורך לבצע בדיקה מסודרת לנושא זה.
נשמח אם תגיע עם רכבך למרכז השירות מיצובישי הילוך שישי בראשון לציון, וצוות המומחים שלנו יבצעו את הבדיקות הנדרשות.
שלום עבד ,
אני כבר עניתי בפעם הקודמת,
לא ניתן לבצע את ההחלפה
גם מבחינת משרד התחבורה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי סובארו והם :
הילוך שישי יפו – אמנון, 053-7530074 הילוך שישי באר יעקב, אירית- 053-7530094 הילוך שישי
אזור – אבי 053-7530055. כמו כן לשירותך מוקד *6610 .
פילטר מזגן נמצא מאחורי תא הכפפות ואפשרי להחליף לבד אך כמובן שמומלץ ע"י איש מקצוע.
מומלץ להתקין פילטר מזגן מקורי התואם את הנחיות היצרן בתקן ובאיכות. ישנם בשוק גם מסננים תחליפיים.
תתכן תקלה פנימית בגיר. על מנת לאבחן האם אכן מדובר בתקלה ואם אכן היא בכלל מצריכה תיקון אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ונסיעת מבחן יחד עם איש דיאגנוסטיקה המתמחה באבחון רכב זה.
אכן יתכן כי מדובר בחיישן הצתה או אולי רכיב אלקטרוני אחר שקשור לגיר ( חיישן evm למשל)
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה יש להתחבר לרכב עם מחשב בעל תוכנה יעודית לדגם רכבך.
שלום רב,
ככל הנראה ועל פי התיאור התקלה היא בשעון זמן עצמו.
לדעתנו ניתוק של מצבר לא יפתור את התקלה.
נשמח לעמוד לשירותך במרכז השירות של מיצובישי שלנו בראשל"צ
אשר שלום,
יש לבדוק את הרכב יסודי כנראה שיש מגעים רופפים באיזה מקום שמידי פעם מתנתקים.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי סובארו והם :
הילוך שישי יפו – אמנון, 053-7530074 הילוך שישי באר יעקב, אירית- 053-7530094 הילוך שישי
אזור – אבי 053-7530055. כמו כן לשירותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669 או 6610*
אליהו שלום,
השמן המתאים 30W5 ( כמובן שחשובה גם רמת הצמיגות ומרכיבים נוספים מעבר לסוג השמן)
דניאל שלום,
סוג השמן המתאים הינו 30W5 . כמובן שמעבר לסוג השמן, חשוב גם לוודא שרמת הצמיגות ורכיבים נוספים בשמן תואמים להוראות היצרן.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
יצחק שלום,
יש לבדוק את התקלה במחשב .
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי סובארו והם :
הילוך שישי יפו – אמנון, 053-7530074 הילוך שישי באר יעקב, אירית- 053-7530094 הילוך שישי
אזור – אבי 053-7530055. כמו כן לשירותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669 או 6610*
ראזי שלום,
אם הרכב מטופל כמו שצריך ולפי הוראות היצרן אז לרכב בעיקרון אין תקלות מיוחדות.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי