שלום רב,
דרישת מינימום לשמן מנוע,
צמיגות:
W40; 5W30 10W3010
מפרט תקן
ACEA A3/B3 A3/B4
כמובן שזו דרישת מינימום וניתן להשתמש בשמנים איכותיים יותר.
בברכה,
הילוך שישי יונדאי
ראשי » שאל את המומחה » שלום רב. יש אקסנט 1.4אוטומט 2009.רציתי לשאול .באיז
שלום רב. יש אקסנט 1.4אוטומט 2009.רציתי לשאול .באיזה טיפול מחלפים את נוזל הקירור.ואת נוזל תיבת ההילוכים..ואת מסנן הדלק? כמו כן איזה שמן מתטים לרכב.הואנעבר כ220000 קמ.
שלום רב,
דרישת מינימום לשמן מנוע,
צמיגות:
W40; 5W30 10W3010
מפרט תקן
ACEA A3/B3 A3/B4
כמובן שזו דרישת מינימום וניתן להשתמש בשמנים איכותיים יותר.
בברכה,
הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.