I30cw 2010 הלד העליון עובד שתי אורות ...

שאלה

I30cw 2010 הלד העליון עובד שתי אורות ברקס לא עובדים זה לא יוניד מתחת לפדל לא נורות ולא פיוז מה יכול להיות. ? תודה יגאל

תשובה

שלום רב,

על מנת לוודא את מקור התקלה יש לבצע בדיקות  , כגון : מתח למנורות , חיווט  ואף פקודה מהידית אורות  עצמה  וכו'  ,

אנו מציעים  להגיע לבדיקה מקיפה  בנושא .

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי

תחום:כללי