שלום , קניתי רכב I20 אוטומטי מודל 2...

שאלה

שלום ,
קניתי רכב I20 אוטומטי מודל 2015 מהחברה. קיימת בעיה חוזרת של הגיר . לפעמים מגמגם
בתחילת נסיעה בהעברת ההילוך. בנוסף לכך כאשר שמים ברוורס ולאחר מכן מעבירים ל- D הרכב מתדרדר או נותן דפיקה עם קפיצה קדימה. לאחר תיקון במוסך התקלה חוזרת כל פעם מחדש. האם מוכרת לכם בעיה כזאת?

תשובה

שלום רב,

התופעה אותה ציינת אינה מוכרת .

ועל מנת לאבחן בדיוק אנו ממליצים להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא .

ייתכן ומדובר בתופעה תקינה וייתכן וישנה תקלה כלשהיא .

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי

 

 

תחום:כללי