הוחלף מנוע ומאז המנוע כל הזמן מתחמם ...

שאלה

הוחלף מנוע ומאז המנוע כל הזמן מתחמם
שעון החום מראה על 1/3 ופתאום המנוע לא מעלה טורים מעל 900 סל"ד ורק אז שעון החום קופץ לרתיחה.
המוסכניק החליף פעמיים צינוריות מים, רדיאטור, מאוור מזגן ימני וכרגע המנוע נוקש כי אינג'קטור אחד לא תקין
השאלה: האם קיים בטראקאן 2006 יוניט טורים חשמלי/אלקטרוני שלא נותן למנוע לעלות מעל 900 סל"ד כאשר הוא מתחמם?
מדוע שעון החום לא מראה את התחממות המנוע בזמן אמיתי אלא רק לאחר שהמנוע לא יכול להעלות טורים?
מה המשמעות שאיג'קטור אחד לא עובד לגבי תפקוד המנוע ומצבו?
תודה
רון זמיר

תשובה

שלום רב,

קפיצה בשעון החום היכולה לקרות  ממעברים סתומים במנוע או לחלופין בעיית חיווט בצמת החשמל  .

אכן ישנם מנגנוני שמירה על המנוע מפני חום ועליית סל"ד  .

מזרק שאינו תקין משפיע ישירות על המנוע ותפקודו, על תצרוכת הדלק  , ובלאי פנימי מואץ של המנוע .

בכל מקרה ועל מנת לאבחן בצורה מקצועית יותר  הנך מוזמן להגיע לבדיקה מקיפה בנושא

בברכה,

צוות הילוך שישי יונדאי .

 

תחום:כללי

התחדשנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש של הילוך שישי
קבוצת הרכב המובילה בישראל.

האתר עדיין בהרצה, ייתכנו שגיאות קלות.
אנו עובדים במלוא המרץ על נגישות האתר
עדכונים ושירותים נוספים לנוחיותכם

תודה על הסבלנות 😊

דילוג לתוכן