שלום רב,
התופעה אותה ציינת אינה מוכרת .
ועל מנת לאבחן בדיוק אנו ממליצים להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא .
ייתכן ומדובר בתופעה תקינה וייתכן וישנה תקלה כלשהיא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
ראשי » שאל את המומחה » שלום רב, התופעה אותה ציינת אינה מובנת
שלום ,
קניתי רכב I20 אוטומטי מודל 2015 מהחברה. קיימת בעיה חוזרת של הגיר . לפעמים מגמגם
בתחילת נסיעה בהעברת ההילוך. בנוסף לכך כאשר שמים ברוורס ולאחר מכן מעבירים ל- D הרכב מתדרדר או נותן דפיקה עם קפיצה קדימה. לאחר תיקון במוסך התקלה חוזרת כל פעם מחדש. האם מוכרת לכם בעיה כזאת?
שלום רב,
התופעה אותה ציינת אינה מוכרת .
ועל מנת לאבחן בדיוק אנו ממליצים להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא .
ייתכן ומדובר בתופעה תקינה וייתכן וישנה תקלה כלשהיא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.