ראובן שלום רב ,
- לגבי מילוי הגז אני מניח שמדובר בגז למערכת המיזוג ואין קשר לכך שהרכב כובה בנסיעה. מאוד ייתכן כי בשל התחממות הרכב מחשב המנוע מורה על כיבוי המדחס למנוע עומס וחום נוספים כברירת מחדל ויש לאתר ולטפל בדחיפות בהתחממות הרכב .
- למעשה כל כיבוי של הרכב גורם לאיפוס ובדיקה מוחדשת של הנתונים שמגיעים למחשבים הקיימים ברכב. במקרה הזה מחשב מע' ה- ESP
מאוד ייתכן כי במהלך נסיעה המחשב מקבל נתון שגוי כלשהוא ומדליק את המנורה להתריע לנהג על תקלה קיימת .
כיבוי הרכב והדלקתו אינם פותרים את התקלה יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא .
בברכה ,צוות הילוך שישי יונדאי