שלום רב,
ישנם מספר בדיקות אותם יש לבצע,
במצב זה יש ראשית לבדוק את יוניט אור הבלם.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי
ראשי » שאל את המומחה » שלום רב,יש לי יונדאי אקסנט וכל האורות ברקס לא נדל
שלום רב,
יש לי יונדאי אקסנט וכל האורות ברקס לא נדלקים.
בדקתי את הנורות- תקין
בדקתי את הפיוז- תקין.
בדקתי אם יש מתח על הפיוז כאשר אני לוחץ על דבשת הבלאם, ולא קיבלתי שינוי מתח על הפיוז.
איך אפשר להמשיך לבדוק את הבעיה?
תודה רבה,
רונן חזן.
שלום רב,
ישנם מספר בדיקות אותם יש לבצע,
במצב זה יש ראשית לבדוק את יוניט אור הבלם.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.