שלום רב, חום מנוע הגיע לשיא(כל הפס...

שאלה

שלום רב,

חום מנוע הגיע לשיא(כל הפסים דולקים),
הרכב נכנס למוסך מורשה הילוך שישי באר יעקוב,
הרכב עבר טיפול שבו הוחלפו הטרמוסטאט ואטם כלשהו,
כרגע בנסיעה החום מנוע לא עובר את ה 5 פסים!

שאלתי היא :

1. מדוע החום מנוע מגיע ל 5 פסים אחרי 2 דקות נסיעה(לפני החלפת הטרמוסטט חום מנוע הגיע ל 5 פסים אחרי נסיע של 15 עד 20 דקות וגם רק אם אני מפעיל את המזגן ובתקופת הקייץ)

2. חום מנוע במהירות שיוט 100 קמ"ש איננו משתנה עומד איתן על 5 פסים גם כשקר מאוד ויורד גשם(לפני החלפת הטרמוסטאט מד הטמפרטורה היה יורד ל 2 !!) ?

*תשובת המוסך לטענותי אלו הוא שהטרמוסטאט שהוחלף לא היה תקין ולכן לא הצביע על טמפרטורה תקינה של חום המנוע ושעכשיו זה מצב תקין !!

אני מבולבל הרי משתני מזג אוויר אכן אמורים מבחינת הגיון להשפיע על חום מנוע לחלוטין !!

תשובה

תפקיד הטרמוסטט הינו לשמור על טמפרטורת מנוע קבועה. הטמפרטורה ברכב לא אמורה להשתנות או בכלל להיות מושפעת ממזג האוויר בחוץ.

ע"פ תיאורך, כרגע הטרמוסטט אכן פועל כהלכה ובצורה תקינה וע"פ הגדרות היצרן לפעולה בדגם רכב זה.

 

תחום:ייעוץ לרכב

התחדשנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש של הילוך שישי
קבוצת הרכב המובילה בישראל.

האתר עדיין בהרצה, ייתכנו שגיאות קלות.
אנו עובדים במלוא המרץ על נגישות האתר
עדכונים ושירותים נוספים לנוחיותכם

תודה על הסבלנות 😊

דילוג לתוכן