שלום רב,
אכן יתכן שמשאבת המים של מתזים אינה תקינה,
אך עם זאת יש לבצע בדיקה מסודרת למערכת זו ולבדוק את כלל המערכת, ממסר, ידית הפעלה, מתחים וכו….
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי.
בברכה,
הילוך שישי יונדאי
ראשי » שאל את המומחה » שלום רב,בעת נסיון להשפריץ מים על השמשות הקדמית וא
שלום רב,
בעת נסיון להשפריץ מים על השמשות הקדמית ואו האחורית לא יוצאים מים ורעש המשאבה לא נשמע. (מיכל המים מלא)
לא ניראה לי כמו בעיה של סתימה אלא בעיה חשמלית כל שהיא.
1. האם זו משאבה אחת גם לחלון הקידמי וגם לאחורי?
2. האם המשאבה מוגנת בנתיך (פיוז)?
3. אם כן, מדוע אני לא מוצא נתיך שכזה לא בקופסת הנתיכים מתחת למכסה המנוע ולא בקופסה שבתוך המכונית?
תודה מראש,
מייק.
שלום רב,
אכן יתכן שמשאבת המים של מתזים אינה תקינה,
אך עם זאת יש לבצע בדיקה מסודרת למערכת זו ולבדוק את כלל המערכת, ממסר, ידית הפעלה, מתחים וכו….
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי.
בברכה,
הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.