לרכב זה הגה חשמלי .ולכן אין שימוש בשמן.
ראשי » שאל את המומחה » שלום לכם ותודה על העזרה. יש לי פיאט פונטו ספייס 2
שלום לכם ותודה על העזרה.
יש לי פיאט פונטו ספייס 2006 דינמיק 16V 1300 סמ"ק.
רציתי לדעת איזה שמן הגה מומלץ לשימוש כי כידוע יש לפיאט אפשרות של מצב "CITY" בו הוא עושה את ההגה יותר רך.
תודה רבה.
לרכב זה הגה חשמלי .ולכן אין שימוש בשמן.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.