שלום לכם ותודה על העזרה. יש לי פיאט פ...

שאלה

שלום לכם ותודה על העזרה.
יש לי פיאט פונטו ספייס 2006 דינמיק 16V 1300 סמ"ק.
רציתי לדעת איזה שמן הגה מומלץ לשימוש כי כידוע יש לפיאט אפשרות של מצב "CITY" בו הוא עושה את ההגה יותר רך.

תודה רבה.

תשובה

לרכב זה הגה חשמלי .ולכן אין שימוש בשמן.

תחום:ייעוץ לרכב