היי רוני,
מנורת התקלות מעידה על תקלה כלשהי ברכב. יתכן ומדובר באיפוס תקלה בלבד או עדכון תוכנה. יתכן ומדובר בצורך בניקוי מצערת ויתכן גם ומדובר בתקלת ממיר קטליטי למשל.
אמנם אתה רוצה להימנע מכניסה למוסך מרכזי אבל למרכזי שירות מורשים לרכבי סובארו (לאו דווקא מוסך מרכזי) אנשי המקצוע וציוד הדיאגנוסטיקה הייעודי לטיפול בתקלות מסוג זה וישנו צורך בבדיקת מחשב במקרה זה.
בדיקה ממוחשבת במרכז שירות מורשה תעלה כ 250-300 שקלים ואם מדובר באיפוס תקלה בלבד /תכנות/אבחון תקלה, זהו הסכום שיגבה ממך ולכן לא הייתי חוששת מכניסה למרכז שירות מורשה יבואן. שם יכולים לאתר בוודאות את התקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב למרכז השירות של סובארו בכתובת דרך בן צבי 7, ת"א – יפו.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 03-6823898.
תודה