נורית חיישן קמשאפט דולקת, הוחלף חיישן...

שאלה

נורית חיישן קמשאפט דולקת, הוחלף חיישן, הוחלף חלק נוסף שמזהה טיב השמן בראש מנוע,ניקוי מנוע וניקוי קארטר,שופץ ראש מנוע,הוחלף גלגל שיניים של הטיימינג והנורית ממשיכה לדלוק כל ההחלפות בוצעו ע"פ בדיקות מחשב כולל הקוהל שמעל המצתים ,אחרי כל החלפה במוסך כיבו את הנורית ואחרי מספר ימים נדלקת שוב מה הצעת הממחה?

תשובה

גבי,

למרכזי שירות שאינם מורשים אין את ציוד המחשוב והתוכנות היחודיות ועדכוני התוכנה הרלוונטים לדגם רכבך ולכן בד"כ אבחון ממוחשב מתבצע במחשב כללי שברוב המקרים לא מצביע על התקלה האמיתית או מצביע על כמה תקלות

אמליץ לך לבצע את בדיקת המחשב במרכז שירות מורשה. תתכן תקלה בחיישן גל זיזים או בחיישן דיפייזר ( תזמון משתנה) . בנוסף, ישנם 4 כוהלים (סלילי הצתה) ברכבי מגאן 2 בנזין ולא אחד.

על מנת לאבחן את התקלה בוודאות ולא לעסוק בניחושים ולהחליף חלקים מיותרים, אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך אבחון ממוחשב מקצועי בעזרת אנשי דיאגנוסטיקה ועם תוכנה יעודית לדגם רכבך ולשנתון. ( עלות כ 200-300 ₪)

תודה

תחום:כללי

התחדשנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש של הילוך שישי
קבוצת הרכב המובילה בישראל.

האתר עדיין בהרצה, ייתכנו שגיאות קלות.
אנו עובדים במלוא המרץ על נגישות האתר
עדכונים ושירותים נוספים לנוחיותכם

תודה על הסבלנות 😊

דילוג לתוכן