יש לי סוזוקי אלטו ידני, בזמן הנעת הר...

שאלה

יש לי סוזוקי אלטו ידני, בזמן הנעת הרכב ,אין הנעה חלקה , לוקח כמה שניות עד שהרכב מניע ,האם יש דרך לפתור את הבעיה ? או שיש שיטה או מס שניות של המתנה על מצב חצי סוויץ עד להנעה?

תשובה

אין שיטה מיוחדת  להדלקה .בהנחה שהרכב תקין ומטופל צריך להניע בפעם הראשונה..במידה ולא כך יש לבדוק במוסך מורשה יבואן.

תחום:שירות לרכב