אין שיטה מיוחדת להדלקה .בהנחה שהרכב תקין ומטופל צריך להניע בפעם הראשונה..במידה ולא כך יש לבדוק במוסך מורשה יבואן.
ראשי » שאל את המומחה » יש לי סוזוקי אלטו 2011 ידני, בזמן הנעת הרכב ,אין
יש לי סוזוקי אלטו ידני, בזמן הנעת הרכב ,אין הנעה חלקה , לוקח כמה שניות עד שהרכב מניע ,האם יש דרך לפתור את הבעיה ? או שיש שיטה או מס שניות של המתנה על מצב חצי סוויץ עד להנעה?
אין שיטה מיוחדת להדלקה .בהנחה שהרכב תקין ומטופל צריך להניע בפעם הראשונה..במידה ולא כך יש לבדוק במוסך מורשה יבואן.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.