יש לי טויוטה 2007 שנרכשה לא מזמן הגיע...

שאלה

יש לי טויוטה 2007 שנרכשה לא מזמן הגיע לק"מ 124000 לפי המוכר שקניתי ממנו הוא אמר שהוא עשה טיפול ב120 אין לו מסמכים והוא לא יודע איפה עשה ,
האם כדי שאני בכל זאת אעשה טיפול ?.
בנוסף היה לי נורית כתומה שטויוטה אמרו שיש בעיה בחישן גיר האם זו תקלה שניתן להתגבר ?
במידה ולא כיצד ניתן להזיל את עלויות התיקון ,????

תשובה

היי

בעיקרון אם אין תיעוד לגבי הטיפול אז מומלץ לבצע …

לגבי המנורה יש לבדוק במחשב קוד תקלה במידה ויש תקלה פנימית בגיר ואין בעיה בנסיעה אז ניתן לנסוע ברכב .

 הנך מוזמן לפנות אלינו, מרכז שירות מורשה יבואן טויוטה. ישירות דרך יועץ

השירות אייל -057-7353231 או  דרך מוקד הילוך שישי 1700700669

תודה

תחום:שירות לרכב

התחדשנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש של הילוך שישי
קבוצת הרכב המובילה בישראל.

האתר עדיין בהרצה, ייתכנו שגיאות קלות.
אנו עובדים במלוא המרץ על נגישות האתר
עדכונים ושירותים נוספים לנוחיותכם

תודה על הסבלנות 😊

דילוג לתוכן