ברשותי רכב מסוג יונדאי טראקאן שנת 200...

שאלה

ברשותי רכב מסוג יונדאי טראקאן שנת 2005. לפני מספר חודשים הוחלף ברכבי ראש המנוע לאחר התחממות. מאז עד שאותרה התקלה נאלצתי לחזור למוסך שלוש פעמים לאחר שהאטם נפרץ והשמן נכנס למערכת המים שוב ושוב. הבעיה נפתרה והרכב נסע כבר כמה אלפי קילומטרים . אם זאת בתיקון האחרון הרכב איננו מאיץ בתחילת עליה ומאיץ כאילו יש לו גיר רציף. המוסך שמטפל ברכב ניסה את כל הדברים ולא צלח כולל רגשים למיניהם וכניסות אויר ועוד. בכל אופן האם מישהו מכיר את התופעה ובאם לא האם יש מוסך שיודע לפתור בעיות מסוג זה בצורה מהירה, אמינה וזולה. נואשתי מהמוסך שלי שטוען שמה שנותר הוא לשפץ את משאבת הסולר אך לפני התיקון האחרון לא היתה בעיה כזאת. אשמח לעזרתכם. תוד

תשובה

שלום רב,

מערכות הרכב בדגם זה מנוהלות מחשב ,לכן כל איתור תקלה חייבים לבצע אבחון תקלות ממוחשב בשלב ראשון,

לרוב תקלות של מערכת הזרקת סולר מדליקות נורה כתומה בלוח השעונים בעת התופעה מתרחשת ,ויכולה להיכבות לאחר מכן,

אך אין זה מחייב כי התקלה נובעת ממערכת הסולר ויכולים להיות גורמים אחרים הגורמים לתופעה זו

 

כמובן שיש לבצע בדיקה מסודרת על כל תהליכי הבדיקות הנדרשות על מנת לאתר את התקלה באופן מדויק.

 

נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי

 

 

תחום:כללי

התחדשנו!

ברוכים הבאים לאתר החדש של הילוך שישי
קבוצת הרכב המובילה בישראל.

האתר עדיין בהרצה, ייתכנו שגיאות קלות.
אנו עובדים במלוא המרץ על נגישות האתר
עדכונים ושירותים נוספים לנוחיותכם

תודה על הסבלנות 😊