היי עזריה,
אכן יתכן כי ישנה תקלה בכבל או תקלה אחרת באחד החיישנים. בבדיקת מחשב ניתן לאפס תקלה אבל אם קיימת תקלה, הנורית תחזור לדלוק לאחר כמה שעות /ימים/שבועות.
אמליץ לך לבצע את הבדיקה הממוחשבת ואבחון התקלה במרכז שירות מורשה יבואן.
הילוך שישי יפו – אמנון, 057-7530074 הילוך שישי באר יעקב, אירית- 057-7530094 הילוך שישי אזור – אבי 057-7530055. כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669.
למרכזי השירות המורשים ציוד מחשוב ותוכנות יעודיות לדגם רכבך ואנשי המקצוע של מרכזי השירות המורשים יכולים לאתר ולפתור את התקלה