ראשי » שאל את המומחה
במרכז שירות מורשה יבואן עובדים אנשי מקצוע המתמחים בדגם רכבך. במידה ואתה סומך על המוסך ואכן בוצע אבחון מקצועי ומדוייק ע"פ הוראות יצרן אז יש לקבל את אבחון המוסך.
ניתן גם לקבל חוות דעת נוספת במרכז שירות מורשה אחר.
במידה ותרצה להתייעץ אם נציג הילוך שישי, הנך מוזמן להשאיר פרטים באתר.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועץ שירות יחזור אליך למתן הצעת מחיר.
אנא השאר פרטים באתר ויועץ שירות יחזור אליך עם הצעת מחיר.
לדגמים הושנים באותו שנתון יש רמות גימור ואיבזור שונות. מכאן נובע ההבדל.
אכן מדובר בתקלה המצריכה בדיקה בעזרת מכשיר אבחון.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום.
קופסת פיוזים בתא מנוע. ישנה גם קופסת פיוזים בתא נהג מתחת להגה בצד שמאל
נכון, אכן תתכן תקלה בהגה. נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה.
תתכן תקלת אמובילייזר. מצריך בדיקה במרכז השירות
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי רנו יצור איתך קשר
יש צורך בבדיקת תושבות ובנסיעת מבחן ע"י בוחן מקצועי
נא השאר פרטים באתר ונציג הילוך שישי יצור איתך קשר לתאום בדיקה
נא השאר פרטים באתר ונציג רנו יצור איתך קשר להצעת מחיר המותאמת לדגם רכבך.
הילוך שישי לא מבצעים בדיקת קניה.
בהילוך שישי סוכנויוצ מכירה לרכב חדש ויד 2. הרכבים עוברים בדיקה לפני מכירה וכן בדיקות קניה.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות יחזור אליך.
הנורה מתריעה על כך שהגיע זמן הטיפול. מוזמן ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה רנו לתאום תור לטיפול.
לצורך רכישת החלק,אתה מוזמן להגיע לאחד מסניפי הילוך שישי המורשים לרכבי רנו.
על מנת לאבחן את התקלה ישנו צורך בבדיקת מחשב מקיפה. הבדיקה נעשית במרכזי שירות מורשים ע"י מחשוב המותאם ספציפית לרכב. יתכן וישנה תקלה במערכת הבלימה (חוסר נוזל בלמים, רפידות דקות וכו') או כשל באחד ממחשבי הרכב או חיישני הרכב.
ישנם חיישנים בגלגלים ומחשב ה ABS נמצא בתא מנוע.
המשך נסיעה ברכב עלולה לגרום לכשל תוצאתי נוסף. יתרה מכך, אם התקלה היא במערכת הבלימה או ABS, מדובר בסכנה בטיחותית ולכן אמליץ להכניס את הרכב בהקדם האפשרי למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה.
ישנם מספר דגמי רנו קליאו אשר שווקו בשנת 2008. על מנת לתת לך תשובה מדויקת, הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה רנו.
אכן התקלה יכולה להיות קשורה למערכת המיזוג ברכב. יתכן כשל כלשהו ביחידה הפנימית או ברכיב חשמלי הקשור למערכת המיזוג.
על מנת לבדוק ולאבחן את התקלה ישנו צורך בבדיקת רכב מקיפה במרכז שירות מורשה המתמחה ברכב מדגם זה
יתכן ואחת מתושבות המנוע קרועות/שקועות או שיתכן אולי שאחד מתומכי/תושבות האגזוז קרועות או רפויות.
מומלץ להיכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה רנו לביצוע בדיקה.
תודה , צוות הילוך שישי
שלום רב
איפוס נורת טיפול נעשית ע"י לחצן בידית אורות: תגיע עם הלחצן עד ההודעה המתריעה על הטיפול. תמשיך בלחיצה ארוכה כ 10-15 שניות עד שההודעה מהבהבת ומתאפסת.
תודה, צוות הילוך שישי
שלום רב,
הרכב הנ"ל מבצע טיפול כל 20.000 ק"מ או שנה.
השמן המומלץ הוא שמן סינטטי מלא 5w40.
הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה רנו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
שלום רב
התקלה יכולה להעיד על תקלה כלשהי במערכת ההזרקה (טורבו/מרססים/צינורות וכו' ). יתכן גם כי דלק לא תקין/מתאים גורם לתקלה.
מדובר בדגם רכב עם מערכות יחודיות ולכן אמליץ לך לבצע את הבדיקה במרכז שירות מורשה בעזרת מכשור ומחשוב יעודי לצורך בדיקה ואיתור תקלות מסוג זה.
שלום רב,
ללא קשר לסוג הרכב, אסור בתכלית האיסור לערבב נוזלי קרור. נוזלי קרור שונים ובצבעים שונים מכילים חומרים שונים ומיוצרים במרקם מסויים עבור מערכת הקירור.
מערכת הקירור הינה מערכת סגורה ובמידה וברכבך חסרה כמות גדולה של נוזל קירור, יתכן והדבר מעיד על תקלה במערכת.
בכל מקרה, אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקת מערכת קרור והחלפת נוזל הקרור.
החלפת רינגים לאו דווקא תמיד פותרת תקלה של אכילת שמן. יתכן כשל במערכת אחרת/אחד האטמים נוזל או תקלה פנימית במנוע.
בכל מקרה, לפני שאתה מחליט על צעד כזה, אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה ולקבל דיאגנוזה מאנשי המקצוע.
היי אנה,
סוג הרצועה תלוי בשנתון של הרכב. בשנים האחרונות מחליפים סט רצועה ולא רק רצועה (גם את המותח של הרצועה)
יתכן רצועה לא מתאימה או שהחליפו ללא המותח או בצורה לא נכונה.
אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה רנו לצורך החלפת רצועה מתאימה ואם צריך גם את המותחן. רצועה קרועה/לא מתאימה יכולה לגרום נזק למנוע וכן כשהיא נקרעת יכולים להיכנס שבבים לטיימינג וזה יכול בהמשך לגרום תקלות נוספות.
היי ניצן,
יתכן ומדובר בנורית טיפול.
לא ציינת מה סוג הרכב אבל ברוב רכבי רנו, אם דרוש טיפול (לפי זמן או לפי ק"מ) נדלקת מנורה.
במידה וביצעת טיפול ולא איפסו את המנורה היא תדלק ואז רק צריך לאפסה.
היי שלמה,
רנו מגאן בד"כ הטיימינג מגיע כסט יחד עם גלגלות וכך גם רצועת המנוע.
היצרן לא מספק רצועת טיימינג נפרדת וגם לא ממליץ להחליפה בנפרד ולכן החלפת הסט היא ע"פ הנחיות ונתוני יצרן.
מוזמן לבצע את התיקון במרכז השירות של הילוך שישי המורשה רנו ומתמחה ברכבים מסוג זה.
היי יעקב,
לא ציינת באיזה דגם רנו מדובר . בכל זאת, בדגמי רנו הפופלארים אכן מסנן החלקיקים של המזגן נמצא בתא כפפות.
אמליץ לך לבצע את ההחלפה במרכז שירות מורשה על מנת לא לגרום נזק לרכיבים אחרים או התקנה לא נכונה.
היי רז,
מסנן סולר מקורי חשוב מאוד וקרטי למערכת.
נתקלנו בעבר במקרים בהם הוחלף מסנן סולר חליפי או שלא הוחלף בזמן והדבר גרם לתקלות במערכת ההזרקה. אמנם מסנן סולר יכול לעלות כמה מאות שקלים אך הוא חיוני לתפקוד תקין של מערכת ההזרקה.
באופן עקרוני, אם התקלה היא תקלה חשמלית של מרססים בלבד, אין צורך לנקות מיכל דלק או מערכת.
אם התקלה היא עקב לכלוך בסולר או במרססים אזי חובה לפרק מיכל דלק ולנקות בצורה יסודית וכן להחליף אטם מצוף דלק.
העדיפות כמובן היא לבצע את הכל בצורה מושלמת ולא לקחת סיכונים ולפרק ולנקות היטב את הצנרת ואת המיכל.
בנוגע לקידוד, ישנו צורך בקידוד לאחר הרכבת המרססים. שיפוץ המרססים צריך להעשות ע"י אנשי מקצוע המתמחים (הוא כולל החלפת חלקים במרסס ולא רק ניקוי או תיקון חלקי)
היי עוז,
צבע נוזל הקרור אינו רלוונטי ולעיתים אף משתנה. מה שחשוב הוא רכיבי הנוזל, צמיגות והתאמתו למערכת הקרור של הרכב.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן ולרכוש נוזל קרור מתאים לדגם רכבך.
היי מורן,
אכן ישנו צורך בתכנות המחשב ובקידוד לשאר מערכות הרכב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) :
שלום אליאס ,
במידה ורכב נבדק ע"י מחשב בעל תוכנה יעודית וע"י איש מקצוע ניתן להחליף לטורבו חדש או טורבו משומש.
אתה מוזמן ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו לצורך בדיקה וקבלת הצעת מחיר.
היי תומר,
לרכב מספר תושבות . תושבת מנוע ימין/ שמאל, תושבת גיר. מחירי התושבות משתנים ( כמה מאות שקלים) . אין בהכרח כי הרעש נובע מהתושבות הספציפיות הללו ולכן אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה בנסיעת מבחן ובדיקה על הליפט. אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המתמחים ברכבי רנו ( יפו/ באר יעקב) . מבצעים ביקורת בטיחות ללא חיוב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 053-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית053-7530094
בנוסף, לשירותך מוקד הילוך שישי 6610 *
תודה
היי איציק
השמן המומלץ הוא 5w40
מה שחשוב הוא לא רק סוג השמן אלא גם רצת הצמיגיות ורכיבים נוספים. אתה מוזמן להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי רנו ולרכוש גלון שמן המותאם לדגם רכבך.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 053-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית053-7530094
כמו כן לשירותך מוקד הילוך שישי 6610 *
תודה
היי אייל
במידה ולא מדובר בנורה/ נתק , תתכן תקלה בלוח המודפס ו/או חיווט בפנס האחורי. מדובר ב 2 רכיבים המרכיבים את הפנס וניתנים להחלפה ללא צורך בהחלפת פנס. אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ותיקון התקלה ע"י אנשי מקצוע המתמחים בדגם רכבך.
אכן יתכן כי הרעש מהרצןעה/אלטרנטור או מכיוון שסתומי המנוע. איבחון התקלה צריך להעשות ע"י בעל מקצוע.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) לצורך איתור ופתרון התקלה.
היי אביב,
לא ציינת האם יש תקלה נוספת ברכב מעבר לנורה שדולקת.
בכל מקרה,הנורות מצביעות על תקלה כלשהי אותה צריך לאבחן. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה יש צורך בבדיקת רכב ממוחשבת ע"י איש דיאגנוסטיקה המתמחה בדגם רכבך.
היי דני,
ברכב הנ"ל אין מדיד שמן גיר. הגיר הינו מערכת סגורה והשמן יעודי לשימוש לכל אורך החיים של הגיר ( אם מחליפים גיר או מבצעים עבודה פנימית בגיר אז מחליפים את השמן)
בדגם זה שמן גיר יעודי מסוג ELF . בנוסף יתכן וגם יהיה צורך בתכנות.
מאחר ומדובר בגיר מיוחד ומאחר שחוסר/עודף שמן גיר עלול לגרום לתקלה אמליץ לך לבצע את הוספת השמן/בדיקת הגיר במרכז שירות מורשה יבואן בעל מכשור ואנשי מקצוע המתמחים בדגם זה
אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו לצורך הבדיקה.
היי אודי,
אכן נוכל לבדוק בעזרת מחשב את התקלה וכן לבצע ביקורת בטיחות למערכת הבלימה.
היי מוניק
תוכלי להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לרכוש סוללה מתאימה.
אכן תתכן תקלה אלקטרונית הקשורה לאחד החיישנים או מחשבי הרכב ( יתכן גם צורך בתכנות) על מנת לאבחן בוודאות את התקלה ישנו צורך בבדיקה של איש דיאגנוסטיקה המתמחה בדגם רכב זה.
היי שרון,
מעבר לבדיקה נוספת של הצמיגים ישנו צורך בבדיקה מכנית נוספת של רכיבי הגלגל ( תושבות/ משולשים/ מפרק/ ציריות וכו)
אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לצורך נסיעת מבחן ובדיקת רכב על ה"ליפט" ע"י בוחן המתמחה בדגם הרכב הנ"ל.
היי הילה,
אכן תתכן תקלה באיד מחיישני הגיר/ מחשב.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה ישנו צורך בנסיעת מבחן ובדיקה ממוחשבת בתוכנה יעודית לרכב
את מוזמנת להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי רנו לצורך בדיקה ואבחון ע"י איש דיאגנוסטיקה המתמחה ברכב הנל.
שלום דורון,
ישנה תיבת נתיכים צמודה למצבר. אמליץ לך לבצע את החלפת הנתיך במרכז שירות מורשה יבואן. באתר היבואן תמצא את כל מרכזי השירות המורשים באיזור הדרום.
היי דורון
בהרבה מן המקרים ישנו צורך בפרוק הפנס או פרוק חלקי על מנת להחליף מנורה בצורה נכונה.
אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות יבואן מורשה לרכבי רנו ואנשי המקצוע יחליפו את הנורה ברכב.
היי יוליאן
שריקה יכולה להגיע מכיוון הרצועות או יכולה גם מכיוון מיסב הלחץ של המצמד.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן שם נמצאים בעלי מקצוע המתמחים באבחון תקלות מסוג זה.
היי דני,
יתכן כי מדובר בתקלה במערכת הקירור.
על מנת לאבחן את התקלה או לבדוק אם בכלל מדובר בתקלה אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי
היי יוסי,
יתכן והרכיב ניתן לתיקון או להחלפה בחלק משומש. המחיר שונה בין תיקון להחלפה ובנוסף מחירי השוק של רכיבים משומשים משתנים לפי היצע וביקוש. אמליץ לך ליצור קשר עם אחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לתאום בדיקה או קבלת הצעת מחיר.
נורה אדומה/ סטופ מעידה על תקלה בטיחותית או תקלה המחייבת הפסקת נסיעה למרות שלעיתים רכב " מתנהג כרגיל" . אמליץ לך להכנס מיידית למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ממוחשבת ואבחון תקלה ע"י איש דיאגנוסטיקה.
אכן תתכן תקלה הקשורה למחשב הרכב או יחידת מיגון ומיתוג.
בדגם זה וביחוד דיזל ישנה חשיבות רבה לביצוע טיפולים בזמן ועפ מפרט יצרן.
רכב מבצע טיפול כל 20000 קמ.
שמן מומלץ הינו סינטטי מלא המותאם ספציפית לדגם רכבך. מרכזי השירות המורשים משתמשים בשמן של חברת פז שמנים וכימיקלים.
ההודעה עלולה להתריע על תקלה אלקטרונית הקשורה לאחד מחיישני הגיר/מחשב או תקלה באחד מרכיבי הגיר עצמו. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ממוחשבת של הרכב באמצעות איש דיאגנוסטיקה. למרכזי השירות המורשים אנשי מחשוב ותוכנה יעודית לדגם רכבך.
מסנן מזגן נמצא מאחורי תא כפפות במושב נוסע
מסנן סולר נמצא במרכב התחתון מאחורי ביטנה לגלגל קדמי ימין.
פילטר מזגן נמצא מאחורי תא הכפפות ואפשרי להחליף לבד אך כמובן שמומלץ ע"י איש מקצוע.
מומלץ להתקין פילטר מזגן מקורי התואם את הנחיות היצרן בתקן ובאיכות. ישנם בשוק גם מסננים תחליפיים.
לצערי אכן עלול להגרם נזק לראש המנוע עקב קריעת הרצועה ( לעיתים שבבים זעירים/סיבים מהרצועה חודרים למערכת).
אמליץ לך לבצע בדיקה מקיפה לרכב במרכז שירות מורשה יבואן.
יתכן ומדובר בתקלה פנימית בגיר או באחד מהחיישנים הקשורים לפעילות הגיר.
כדי לאבחן בוודאות את התקלה ולדעת מה מחיר תיקונה הנך מוזמן להכנס לאחד מסניפי הילוך שישי המורשים לרכבי רנו.
אנחנו מבצעים הכנסת קוד רדיו במרכזי השירות מורשי רנו של הילוך שישי.
מוזמן להשאיר פרטים או ליצור קשר עם מרכז השירות.
גדעון שלום,
לא כל דגם רכב מצריך מצתי ארודיום. בבנזין מדובר במצתים ולא במצתי להט כמו בדיזל שתקינותם קריטית לצורך הנעה.
תתכן אולי תקלה בחיישן הצתה/שקע או אפילו מצבר/אלטרנטור. בכל מקרה ממליצה להכנס למרכז שירות מורשה יבואן. למרכז השירות ציוד מחשוב ואנשי דיאגנוסטיקה ויכולים לאתר במדוייק את התקלה.
אכן תתכן תקלה במערכת abs או תקלת חיווט/מחשוב המצריכה תכנות.
לא ניתן לדעת עלות התיקון מאחר ויתכן והתקלה בחיישן ספציפי בגלגל או במשאבה/מחשב abs וכן לא ידועה חומרתה.
השמן המתאים הוא שמן דקסטרון 3 .
תתכן תקלה פנימית בגיר. על מנת לאבחן האם אכן מדובר בתקלה ואם אכן היא בכלל מצריכה תיקון אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ונסיעת מבחן יחד עם איש דיאגנוסטיקה המתמחה באבחון רכב זה.
בלמים לא מוכרים באחריות. לעיתים נדירות מאוד אם יש פגם בחומר הבלמים הוא יופיע בחודש חודשיים הראשונים לקניה. מעבר לכך עם הזמן והשימוש ( ולא דווקא תלוי בקמ) , הרפידות נשחקות ויורדות ממידתן.
ניתן לבצע בדיקה ביקורת בטיחות ובדיקה ויזואלית של הרפידות באחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי.
אכן יתכן כי מדובר בחיישן הצתה או אולי רכיב אלקטרוני אחר שקשור לגיר ( חיישן evm למשל)
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה יש להתחבר לרכב עם מחשב בעל תוכנה יעודית לדגם רכבך.
השמן המתאים לרכב הינו שמן מנוע סינטטי מלא 5w40.
מרכזי השרות המורשים של הילוך שישי משתמשים בשמן של חברת פז בעל צמיגות ותכונות יחודיות לדגמים השונים של רנו.
ניתן להשתמש בינתיים בשלט הרזרבי ובמקביל ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לקביעת תור לבדיקת השלט וקידוד ע"פ צורך.
צריכת דלק תלויה גם בביצוע טיפולים שוטפים לרכב . חשוב להחליף בזמן מצתים ומסנן אויר וחשוב שאלו יהיו תואמים לדגם רכבך.
בנוגע לגיר, יתכן כי מדובר ברכיב חיצוני של הגיר דוגמת תושבת גיר קרועה . תתכן תקלה פנימית בחיישני גיר למשל.
על מנת לאבחן את תקלת הגיר וכן כדי לבדוק את נושא צריכת הדלק אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן על ידי איש דיאגנוסטיקה המתמחה בדגם רכבך.
אכן יתכן והתקלה בחיישן גיר ( אלקטרופיילוט לגיר). עלות התיקון אכן אינה זולה.
יתכן ומדובר בחיישן שנמצא בידית ההילוכים. יתכן גם שאכן מדובר בקצר כלשהו ולכן גם אבחון התקלה לוקח זמן ( בודקים צמות חוטים וחיווטים).
למרכזי השירות מורשי יבואן יש ציוד מחשוב ודיאגנוסטיקה וכן אנשי מקצוע המתמחים בתקלות ספציפיות לדגם רכבך.
ממליצה להמתין לדיאגנוזה של המוסך.
ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי להתייעצות נוספת
באופן עקרוני אין קשר בין החלפת אלטרנטור למאורר מנוע.
למאוורר כמו לכל חלק יש בלאי ותוחלת חיים והוא יכול לשבוק חיים.
במידה ומדובר בפיוז פשוט בלבד ואין צורך בבדיקה או עבודה מיוחדת, ההחלפה היא בעלות סמלית בלבד.
אכן תתכן תקלה באחד החיישנים או תקלה אלקטרונית שקשורה לחיווט או למחשב הרכב. יתכן גם כי יש צורך בתכנות פשוט. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
אכן יש מכה קלה/ השהייה בהעברת הילוך. בדרך כלל השהייה זו לא מורגשת על ידי רוב המשתמשים ומדובר בהתנהגות תקינה של הרכב.
במידה וישנה מכה חזקה יתכן ומדובר בתקלה בגיר/ חיישן גיר.
אכן תתכן תקלה במערכת הזרקה או אחד המרססים. יכולה גם להיות תקלה קשורה לחיישן הצתה/ למחשב הרכב.
אמליץ לך לבצע בדיקות מקיפות במרכז שירות מורשה יבואן כולל השארת הרכב במוסך לצורך נסיעת מבחן/ הנעת בוקר עד שיתקלו בתקלה.
ישנן נורות מיוחדות ללוח השעונים ולפנל דשבורד, אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לצורך החלפת הנורות על ידי חשמלאי המתמחה בדגם רכבך.
לא ציינת את סוג הרכב. תתכן תקלה באחד מהרכבים האלקטרונים ברכב ( סלילי הצתה, חיישן הצתה וכו). על מנת לאבחן בוודאות את תקלה אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן. למרכזי השירות המורשים ציוד מחשוב ואנשי דיאגנוסטיקה המתמחים בפתרון תקלות מסוג זה.
לצורך איתור ואבחון מדוייק של התקלה אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי רנו לצורך נסיעת מבחן עם מנהל טכני ובדיקת הרכב בצורה יסודית עד שנתקל בתקלה. תתכן תקלה מכנית באחד מרכיבי סרן קדמי או תתכן בעיה פנימית הקשורה למערכת היגוי ( או ספירלה בתוך ההגה)
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה יש לבצע בדיקת רציפויות וחיווטים ובדיקות לפי נוהל אבחון ולעיתים אף להרכיב מחשב רכב ( מחשב הזרקה או מחשב גיר) לצורך בדיקה.
לא ניתן לבצע אבחון לפי תאורך. יתכן ומדובר בנזילת מים או שמן או דלק.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן שם יאתרו במדוייק את התקלה
ברכבים רבים מבוצעת הסבה לגז. יש לוודא כי ההסבה מבוצעת אך ורק אצל גורם מורשה של משרד התחבורה. יעילות ההסבה לגז עדיין לא הוכחה באופן סופי ( הדעות חלוקות)
לא כל מרכזי השירות מורשים לתקן רכבי גז.
אמליץ לך לפנות לאחד המשווקים המורשים לברור פרטים נוספים .
תתכן תקלה בדוושת גז או חיישן דוושה. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה יש לבצע בדיקה ממוחשבת עם תוכנה יעודית לדגם רכבך.
תתכן תקלה באימובילייזר או בשלט
תתכן תקלה פנימית בלוח שעונים המצריכה שיפוץ לוח שעונים ( תיקון של לפחות כמה מאות שקלים)
בכל מקרה, אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה ע"י איש דיאגנוסטיקה וע"י מחשוב מיוחד המותאם לדגם רכבך.
המצתים היעודיים לדגם רכב זה הם אך ורק מצתים מסוג ארודיום המותאמים לדגם רכבך
מדובר במנוע 2000 כך שכאשר מחליפים את המצתים מפרקים גם גומיות אטימה וישנו צורך להחליפם ע"פ הוראות היצרן.
אמליץ לך לבצע את התיקון ולרכוש את החלקים המקוריים אך ורק במרכז שירות מורשה יבואן.
תופעה זו יכולה להעיד על תקלה פנימית בגיר ( חיישנים לגיר/ הגיר עצמו). לא ציינת האם דולקת נורית תקלות או לא.
בכל מקרה, על מנת לאבחן את התקלה, יש צורך בחיבור הרכב למחשב ובנסיעת מבחן.
ברמת העיקרון חום המנוע תקין לדגם של הרכב שלך.
אם אתה רוצה להיות ב"ראש שקט" אתה מוזמן להכניס את הרכב למרכז השירות לבדיקה ממוחשבת.
רעש יכול להיגרם מרכיבי מתלה שונים . מוט הגה,זרועות,משולשים,מסרק הגה,ערסל משוחרר. מסרק הגה מחליפים בעקב חופש במסרק.
נורית סרוויס מצביעה על כך שדרוש טיפול.
תקלת electronic fault מצריכה בדיקה ממוחשבת.
אכן מדובר בהתראה לטיפול.
הנורית נדלקת כל שנה או 30,000 ק"מ ( ברכבי בנזין).
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך ביצוע הטיפול. במרכז השירות יאפסו גם את הנורית בזמן הטיפול כדי שתדלק שוב לאחר שנה או 30,000 ק"מ.
תתכן תקלה בשקעים של מותחני חגורות הבטיחות.
תתכן גם תקלה יותר מורכבת הקשורה למחשב כריות האויר.
בכל מקרה דרושה בדיקה ממוחשבת ע"י איש דיאגנוסטיקה יעודי לדגם רכבך.
אכן תתכן תקלה בחיישן קראנק- חיישן הצתה. אם ביצעת את האבחון במרכז שירות מורשה יבואן התוכנה הייחודית לדגם זה במחשב האבחון מתריעה על התקלה.
בנוסף כדי להחליף חלק אין צורך לפרק חלק ישן. במרכזי השירות של הילוך שישי ניתן להוציא את המק"ט של החלק לפי מספר השילדה של הרכב.
חיישני רוורס בדגמי פלואנס מותקנים בארץ ע"י היבואן ומשווקים יחד עם הרכב . פועלים כמו חיישני רוורס רגילים ( צג המתריע על המרחק מהאובייקט וצפצוף)
טיימינג ברכבך מחליפים כל 120,000 ק"מ או 4 שנים ( המוקדם מבינהם)
גבי,
למרכזי שירות שאינם מורשים אין את ציוד המחשוב והתוכנות היחודיות ועדכוני התוכנה הרלוונטים לדגם רכבך ולכן בד"כ אבחון ממוחשב מתבצע במחשב כללי שברוב המקרים לא מצביע על התקלה האמיתית או מצביע על כמה תקלות
אמליץ לך לבצע את בדיקת המחשב במרכז שירות מורשה. תתכן תקלה בחיישן גל זיזים או בחיישן דיפייזר ( תזמון משתנה) . בנוסף, ישנם 4 כוהלים (סלילי הצתה) ברכבי מגאן 2 בנזין ולא אחד.
על מנת לאבחן את התקלה בוודאות ולא לעסוק בניחושים ולהחליף חלקים מיותרים, אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך אבחון ממוחשב מקצועי בעזרת אנשי דיאגנוסטיקה ועם תוכנה יעודית לדגם רכבך ולשנתון. ( עלות כ 200-300 ₪)
תודה
תכן תקלה בחיישני גיר או במתג רב תפקודי לגיר. לא ברור למה התכוון בעל המכון כאשר אמר ״ פיקוד לגיר״
באם מדובר בחיישני גיר הצעת המחיר שקיבלת הוגנת.
לעיתים בדיקת מחשב לא תתריע על תקלה למרות שיש תקלה.
יתכן כשל בגיר/חיישני גיר או באחד החיישנים הקשורים למערכות האלקטרוניות של הרכב.
אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לרכבי רנו לצורך בדיקה חוזרת וכן בדיקה של איש דיאגנוסטיקה לפי נוהל אבחון של היצרן.
פרוק פנס נעשה ע"פ הוראות יצרן וע"י אנשי מקצוע.
לא נוכל להעביר מידע טכני השייך ליצרן.
אתה מוזמן להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך ביצוע הבדיקה.
אסור לנסוע עם הרכב כאשר נדלקת מנורת סטופ או מנורה אדומה כלשהי. אפילו אם מדובר בתקלה קטנה, יתכן והמשך נסיעה ברכב יגרום לתקלה חמורה יותר.
אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקת הרכב במחשב ע"י איש דיאגנוסטיקה ואבחון התקלה.
יתכן והבעיה אינה קשורה למערכת הדלק אלא לאחד מהחיישנים או הרכיבים החשמלים של הרכב. על מנת לאבחן בוודאות את התקלה ישנו צורך בבדיקה ממוחשבת ובדיקת איש דיאגנוסטיקה המתמחה באבחון תקלות מסוג זה.
תתכן תקלה במתג אור בלם או תקלה באחד החיישנים או הרכיבים האלקטרונים ברכב.
עצם העובדה שהרכב מתנהג כרגיל כרגע, לא אומרת שלא קיימת תקלה ברכב או שהיא לא תחמיר.
מקור הנזילה הוא ככל הנראה מצנרת ניקוז מזגן שנסתמת מלכלוך/עלים. צריך לנקות את צנרת הניקוז ולסדר את הצינור בצורה ישרה.
נורית מברג דולקת מצביעה על צורך בביצוע טיפול .
נורית כרית אויר מצביעה על תקלה במערכת כריות אויר.
יתכן ומדובר בתקלת evm (חיישן בגיר).
על מנת לאבחון בוודאות את התופעה דרוש לבדוק את הרכב במחשב יעודי וכן לבצע בדיקה ויזואלית ונסיעת מבחן עם הרכב ע"י איש דיאגנוסטיקה המתמחה ברכבים מסוג זה.
תקלת שמן ברדיאטור או במילים אחרות "שמן במים" יכולה להצביע על תקלת מעבר לחץ בראש מנוע. תקלה המצריכה פרוק ראש מנוע ושיפוץ.
יתכן כי ישנה תקלה באחד הצינורות או ברכיב אחר במערכת קרור אשר החלפתו ושטיפת המערכת ( החלפת נוזל הקרור) תפתור את הבעיה.
הסכום סביר בהחלט
התקלה ככל הנראה מצריכה החלפת בורר מצבים.
מדובר במספר תקלות שלאו דוקא קשורות אחת לשניה.
תופעות אלו מצריכות בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה.
יתכן ומדובר בתקלה בבורר מצבים פנימי
היי אדיר,
אבחון התקלה צריך להעשות במרכז שירות מורשה יבואן. למרכזי השירות המורשים ציוד מחשוב ואנשי דיאגנוסטיקה המתמחים באחרון תקלות מסוג זה.
יתכן ומדובר בכשל בחיישני גיר.
אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לרכבי רנו לצורך בדיקה ואבחון התקלה
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 057-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית057-7530094
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
היי אלי,
לא ציינת את סוג הרכב והאם מדובר ברכב בנזין או דיזל. תתכן תקלה באחד מחיישני ההצתה או באחד מהרכיבים האלקטרונים הקשוורים למערכת ההצתה. אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה במחשב וע"י איש דיגנוסטיקה המתמחה בטיפול ברכבים מסוג זה
בברכה, צוות הילוך שישי
היי יוסי,
יתכן ומדובר ברעש מגלגלת תזמון משתנה ( צריך לפרק רצועת טיימינג כדי להחליפה). יתכן אולי ומדובר בכשל פנימי בשסתומים ( בשלב ראשון מבצעים פלאשינג בד"כ)
בכל מקרה, אמליץ לך להגיע עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך אבחון ואיתור מדויק של התקלה ע"י אנשי המקצועי המתמחים ברכבים מסוג זה.
רכב מומלץ, חסכוני בדלק. ק"מ גבוה ויש לשים דגש על הנושא
חשוב מאוד לבדוק היסטוריית טיפולים של הרכב ובעיקר טיפולים ותיקונים במערכת הזרקה. חובה להחליף מסנן סולר ע"פ הוראות יצרן על מנת לא לגרום לנזק במערכת ההזרקה. מוזמן להשאיר פרטים או להכנס לאחת מסוכניות המכירה של הילוך שישי להתייעצות והתאמת רכב לצרכיך.
לא, לא ניתן ולא מומלץ לנסוע עם רצועה קרועה. יתכן נזק תוצאתי למנוע ולמערכות נלוות.
הרכב מבצע טיפול כל 15,000 ק"מ או שנה ( המוקדם מבינהם)
אמליץ לך לבצע את הטיפולים בצורה מסודרת ולפי הוראות יצרן במרכז שירות מורשה יבואן.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג יחזור אליך להצעת מחיר ע"פ דגם רכבך.
ניתן להזמין כרטיס נוסף דרך מרכז שירות הילוך שישי מורשה רנו.
התופעה יכולה לנבוע ממספר סיבות:
פעולה לא סדירה של התרמוסטט
פעולה לא סדירה של מאווררי המנוע או רכיב אחר במערכת.
לשם כך יש צורך להיכנס למרכז שירות לבדיקת הרכב
ניתן לקבל היסטוריית טיפולים מיבואן הרכב בכפוף לחוק גילוי מידע.
ניתן גם לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לקבלת היסטוריה ע"פ נוהל מוסדר.
עליך להיכנס עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של רנו לצורך קביעת תקלה בבית מצערת או וסת סרק.
רכב בנזין מבצע טיפול כל 30,000 ק"מ או שנה המוקדם מבניהם
רכב סולר מבצע טיפול כל 20,000 ק"מ או שנה המוקדם מבניהם
התקלה מצריכה בדיקה של מערכת ההצתה. הבדיקה הינה בדיקה ממווחשבת ע"י מחשוב וציוד יעודי. אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך אבחון התקלה
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו
נורית ABS ובלם יד הינה נורית המצביעה על תקלה בטיחותית ( בלמים/מחשב בלמים/נוזל בלמים/מערכת ABS /תכנות וכו)
אמליץ לך באופן מיידי להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ותיקון התקלה.
ישנו צורך בבדיקת מערכת אמובלייזר וכן בדיקת תקלה באחד ממחשבי הרכב ( מרכזת חשמל/מערכת נעילה מרכזית). על מנת לאבחן בוודאות את התקלה אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לרכבי רנו לצורך אבחון ופתרון התקלה
יתכן רעש ממיסבי גלגלים. הרעש מאוד מבלבל ומשפיעה גם על תחושת חווית הנהיגה. בכל מקרה, ישנו צורך בבדיקה מקיפה ואבחון התקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו או להשאיר הודעה באתר ונציג יחזור אליך לתאום.
ע"פ היסטורית הרכב, ברכבך דרוש ביצוע טיפול 90,000 והחלפת רצועת זימון- לא בוצע בתיקון במרכז שירות מורשה יבואן.
זכותך לבקש את היסטוריית הטיפולים מחברת הליסינג ממנה רכשת את הרכב.
תפקיד הטרמוסטט הינו לשמור על טמפרטורת מנוע קבועה. הטמפרטורה ברכב לא אמורה להשתנות או בכלל להיות מושפעת ממזג האוויר בחוץ.
ע"פ תיאורך, כרגע הטרמוסטט אכן פועל כהלכה ובצורה תקינה וע"פ הגדרות היצרן לפעולה בדגם רכב זה.
יתכן ומדובר בפנל מזגן תקול.
ניתן להחליף פנל מזגן מקורי/משומש.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואיתור מדוייק של התקלה וכן קבלת הצעת מחיר
מוניות מבצעות טיפול כל 15,000 קמ.
הרכב הינו רכב שפועל עם מספר מחשבים ומערכת חיווט מסועפת. יתכנו תקלות עתידיות המכונות " נזק תוצאתי". כמו שציינת, תקלות אלו יכולות להיגרם עקב קורוזיה למשל.
תתכן תקלה או נתק באחד מחיישני abs. מאחר ומדובר במערכת בטיחותית, אמליץ לך לבצע בדיקה במרכז שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להמשיך להשתמש באותו שמן. שמן פרימיום סינטטי של חברת פז. מוזמן להכנס למרכז השירות של הילוך שישי ונמלא שמן. תוכל גם באותה הזדמנות לבצע ביקורת חורף/קיץ ללא חיוב.
מתג אור בלם נמצא על גבי דוושת הבלם ואחראי להדלקת אורות בלם אחורי. הוא גם קשור קשר ישיר לתפקוד הגיר ולהוצאת ידית ההילוכים מפארקינג.
ככל הנראה מדובר בנזילת שמן ברכב. יתכן ממרכב תחתון או מאזור תא מנוע.
על מנת למנוע נזק נוסף אמליץ לך להכנס בהקדם האפשרי למרכז שירות מורשה יבואן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
את מוזמנת להגיע לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו לצורך בדיקת ריח שמן /נזילות.
יתכן כי תעלות הניקוז סתומות.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך ביטול הסתימה בתעלות הניקוז. אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו.
במידה והרכב מתחמם בעמידה מעבר לקו החצי אכן תתכן תקלה בטרמוסטט (או ברכיב אחר הקשור למערכת קרור)
לצורך אבחנה מדוייקת אמליץ לך להכנס עם הרכב לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכב רנו לצורך בדיקת אטימות מערכת הקרור, בדיקת תקינות מאוררים+טרמוסטט ונסיעת מבחן. במידה וישנה תקלה, אנשי המקצוע שלנו יוכלו לאתרה.
תתכן תקלה באחד החיישנים כגון חיישן הצתה/חיישן נקישות. התופעות גם יכולות להעיד על תקלה במצערת. על מנת לאבחן באופן וודאי את התקלה ישנו צורך בבדיקה ממוחשבת בעזרת מחשוב יעודי לדגם רכבך. אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי רנו לצורך בדיקת הרכב ע"י איש דיאגנוסטיקה וע"י מחשוב יעודי.
המצמד בדגם הנ"ל הינו בעל כיוון אוטומטי הפועל על לחץ שמן. לא ניתן לכוון מצמד.
אכן תתכן תקלה באחד מהרכיבים האלקטרונים ברכב. מדובר ברכב שפועל עם מספר מחשבים. ישנו צורך בבדיקה ממוחשבת לצורך אבחון תקלה במחשב גוף הרכב.
היי אבי,
תתכן תקלה פנימית בגיר או באחד מחיישני גיר או אפילו מחשב. לצורך אבחון מדויק של התקלה, אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו לצורך בדיקה ואיתור התקלה ע"י איש דיאגנוסטיקה ומחשוב אבחון יעודי לדגם רכבך.
לא ציינת את דגם הרכב המדוייק.
בדרך כלל ברנו משתמשים בנורות h7 ולעיתים h4.
מדובר בדגם רכב יחודי טורבו דיזל ואכן יש לפעול בצורה מדורגת ועל פי נוהל אבחון על מנת לאתר בוודאות את התקלה. יתכן והתקלה בכלל לא קשורה לרכיבים הפנימיים של המנוע ולכן בשלב ראשון איש מקצוע המתמחה בדגם רכב זה צריך לבדוק את הרכב על פי נהלי יצרן.
תתכן תקלה בבית מצערת או בפוטנציומטר או אפילו במחשב מנוע.
על מנת לאבחן במדויק את התקלה ישנו צורך בבדיקת רכב ממוחשבת ע"י תוכנה וציוד יעודי.
לחצן מגיע בנפרד. לא מורכב כלל להחליפו. ניתן להזמין חלק חדש או משומש דרך מרכז השירות .
ישנם כמה סוגי חיישני לחץ שמן לדגמים השונים בשנתונים השונים. באופן עקרוני חיישן לחץ שמן עולה כמה מאות שקלים ( תלוי בדגם).
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו לאבחון וקבלת הצעת מחיר.
בהרבה מקרים. מדובר בכשל פנימי בגיר. עלות החלפת גיר מגיעה לכמה אלפי שקלים.
יתכן גם כשל באחד החיישנים הקשורים לגיר. לצורך אבחון התקלה, ישנו צורך בבדיקת מחשב ובדיקה של איש דיאגנוסטיקה.
ברכבי טורבו תמיד מומלץ להמתין מספר דקות ורק אז לדומם מנוע. לגבי השאלה השנייה שציינת התופעה עלולה להיווצר ממספר גורמים. ניתן לבצע בדיקה באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו.
התופעה שציינת אינה מוכרת לנו.
קיימות מספר סיבות שבגללן נורת ביקורת כרית אוויר עלולה להידלק ולא דווקא
בגלל חדירת מים.
ראשית יש להגיע למוסך מורשה רנו לבצע בדיקת אבחון באמצעות סורק תקלות.
שלום רב. התופעה שציינת עלולה להיווצר ממספר סיבות. על מנת לקבל תשובה מדוייקת מומלץ להגיע למוסך מורשה ולבצע בדיקה ממוחשבת/אבחון.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של רנו שלנו בקבוצת הילוך שישי.
שלום רב. התופעה שציינת לא מעידה דווקא על תקלה. יש מספר דגמי רנו שמותקן בהם חיישן גשם והוא נמצא על מצב אוטומטי.
אתה מוזמן להגיע אלינו לאחד ממרכזי השירות של רנו בקבוצת הילוך שישי ולקבל הסבר מלא על תפעול מערכות הרכב.
שלום רב. לא ניתן להתקין בקרת שיוט ברכב שלא הוזמנה בו מראש התוספת. נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של רנו שלנו בקבוצת הילוך שישי.
ברכב שציינת לא קיים מדיד שמן, ניתן לבצע בדיקה ע"י מכשיר אבחון במוסך מורשה.
בהנחה ולא מדובר בפיוז שרוף, יתכן כשל בצג הרדיו או הרדיו עצמו ( מגיעים בנפרד).
תקלה אינה מוכרת אך מצריכה בדיקה
אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי רנו
בוקר טוב
מקווים שהשיחה עם יועצת השירות הייתה מועילה.
תודה רבה
היי ברק,
מדובר בתקלה שצריכה להבדק על ידי איש מקצוע ומחשב.
יתכן כי גורם הכשל באחד מהרכיבים האלקטרוניים ברכב – יתכן ביחידת מיגון ומיתוג ( שם גם נמצאים הממסרים או כשל ביחידה עצמה) , יתכן ובמרכזת חשמל או תקלה הקשורה במחשב הרכב.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה , ישנו צורך בבדיקת מחשב. עלות הבדיקה היא כ 300 שקלים שבד״כ מגולמים גם בעלות התיקון.
למרכזי השירות המורשים לרכבי רנו של הילוך שישי, ציוד דיאגנוסטיקה ואנשים טכניים המתמחים באבחון ופתרון תקלות מסוג זה.
אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו מורשה רנו ( באר יעקב/ יפו) לצורך טיפול בתקלה
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי רנו (מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 057-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית057-7530094
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
תודה
היי משה
לדגמים השונים שגרת טיפולים שונה. בדרך כלל הטיפול הטיפול מתבצע כל ק״מ מסויים ( 15.000, 20,000, 30,000). או שנה ( המוקדם מבינהם)
לא ציינת במדוייק את דגם רכבך והשנתון ולכן לא אוכל לדעת איזו שגרת טיפולים מתאימה.
אתה מוזמן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים לרכבי רנו של הילוך שישי
( יפו/ באר יעקב) כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית
הילוך שישי יפו -עובדיה 057-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית057-7530094
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
נוריות התקלה השונות מתריעות על תקלה ברכב. גם אם אתה מכבה את הרכב והתקלה לא חוזרת וגם אם הרכה נוסע בצורה תקינה, אין זה אומר שאין תקלה. מומלץ להכניס את הרכב לבדיקה במרכז שירות מורשה
לצורך קבלת הצעת מחיר כולל כמות וסוג השמן המתאים, הנך מוזמן להשאיר הודעה באתר או לפנות לאחד מרכזי השירות המורשים לרכבי רנו. לא ניתן לתת הצעת מחיר ללא מספר רכב.
רכב מצויין
לא ידוע על בעיות ספיציפיות לדגם.
צריך לקחת בחשבון שמדובר ברכב ישן עם כל ההשלכות וחשוב שיהיה במצב מכני תקין.
מעבר לכך, הכל עניין של מזל 🙂
יתכן מסנן סתום או תקלה בטרמוסטט מזגן או חוסר/עודף גז. התקלה מצריכה בדיקה.
אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה ואיתור התקלה כולל השוואה לדגם זהה.אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשה לרכבי רנו.