ראשי » שאל את המומחה
שלום רב,
החלטה על רכישת רכב חשמלי או היברידי מושפעת ממספר גורמים כגון: צרכי הנסיעה, מרחקי הנסיעה, אופי הנהיגה, עלויות הנסיעה וכמובן העדפת הלקוח. להילוך שישי מספר סוכנויות מכירה הן לרכב חשמלי והן לרכב היברידי כגון :SERES, יונדאי, GEELY,ORA טויוטה וכו'
מוזמן להשאיר פרטים באתר ונציג מכירות יחזור אליך לצורך יעוץ והתאמת הרכב לצרכיך.
להילוך שישי סוכנות מכירה לרכבי ניסאן. השאר פרטים באתר ויועץ המכירות יחזור אליך עם הסבר על דגמי הרכב השונים והתאמת רכב עבורך.
תקלה יכולה לגיע מאחד החיישנים או ממערכת הדלק. מצריכה בדיקה.
מוזמן להשאיר פרטים ויועץ שירות ניסאן יחזור אליך להתייעצות ותאום בדיקה.
תתכן תקלה במערכת ההזרקה או באחד החיישנים.
מוזמן להכנס למרכז שירות הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון התקלה.
תתכן תקלה פנימית בלוח שעונים. ניתן להכנס למרכז השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לבדיקה.
במידת הצורך ניתן לתקן במכון ספידומטרים.
תתכן תקלה באחד מרכיבי המתלה. יתכן גם שמקור הרעש ממקור אחר.
מוזמן להשאיר פרטים באתר ויועת שירות יחזור אליך לתאום תור לבדיקה.
שלום רב ,
על פניו נראה כי "המוסכניק" שלך צודק. יתכן כשל בסטרטר /זרם נמוך שמגיע לסטרטר ובהרבה מקרים קשה מאוד לשחזר את התקלה.
יש סיכוי קטן גם שאורות נשארו דולקים בלילה או רכיב אחר הזולל מתח ולכן הרכב לא הניע. המצבר תקין כמובן מאחר ולאחר הנעה נטען שוב ע"י האלטרנטור.
שוב, לדעתנו אכן כשל בסטרטר. אם התקלה לא תאומת ע"י איש מקצוע או תתרחש שוב, אין טעם להחליף מתנע.
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לצורך ביצוע בדיקות למערכת ההתנעה. בידי מרכז השירות המורשה מכשירים יעודיים לצורך איתור תקלות מסוג זה.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
תודה ושבוע טוב,
בוקר טוב,
לצערי אנחנו מנועים לענות על שאלות מקצועיות הקשורות בתהליכי עבודה של היצרן. תהליכי עבודה הינם חומר השייך ליצרן ולא ניתן להעבירם בכתב.
גם אם אמסור לך את התהליך הוא יהיה כללי ומצריך כלי עבודה ייעודיים של היצרן.
המלצתנו להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך סידור הידית. מדובר בתיקון קטן ולא יקר.
שלום שוקי,
טיפול שנתי בסיסי (לרכב שנוסע פחות מ 15000 ק"מ) בשנה עולה כ 800 ש"ח ( תלוי בדגם הרכב ובסוג הטיפול) .
לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית המותאמת לדגם רכבך, הנך מוזמן לפנות לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן.
היי מיקי,
נורית התראת כרית אוויר מתריעה על כשל במערכת כריות אוויר.
במידה והרכב לא עבר תאונה שבעקבותיה נדלקה הנורית, יתכן וישנו נתק באחד מצמות החוטים, יתכן ואחד המותחנים של חגורות הבטיחות לא תקין, יתכן וצריך לנקות שקעים/לכווץ פינים באחד החיישנים וכו' וכו'.
אמליץ לך להיכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה לצורך בדיקת מחשב ואיתור תקלה. במרכז שירות מורשה יבואן מחשוב מתקדם היכול לאתר ספציפית את הבעיה.
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה 90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק האם אכן מדובר בתקלה.
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לבדיקה ותיקון התקלה
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק, האם אכן מדובר בתקלה.
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה באיתור וטיפול תקלות מסוג זה.
עלות בדיקה ממוחשבת ואבחון תקלה הינה כ 200-300 שקלים. עלות זו מקוזזת בד"כ במידה וישנו תיקון ברכב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
שלום רב ,
קודם כל תודה על הפירגון לאתר.
על פניו נראה כי "המוסכניק" שלך צודק. יתכן כשל בסטרטר /זרם נמוך שמגיע לסטרטר ובהרבה מקרים קשה מאוד לשחזר את התקלה.
יש סיכוי קטן גם שאורות נשארו דולקים בלילה או רכיב אחר הזולל מתח ולכן הרכב לא הניע. המצבר תקין כמובן מאחר ולאחר הנעה נטען שוב ע"י האלטרנטור.
שוב, לדעתנו אכן כשל בסטרטר. אם התקלה לא תאומת ע"י איש מקצוע או תתרחש שוב, אין טעם להחליף מתנע.
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך ביצוע בדיקות למערכת ההתנעה. בידי מרכז השירות המורשה מכשירים יעודיים לצורך איתור תקלות מסוג זה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
תודה ושבוע טוב,
שלום דניאל,
לצערי לא נוכל להעביר מידע טכני ומקצועי באתר.
אוכל רק לציין כי באופן עקרוני בעת החלפת פלגים אכן מפרקים את הסעפת ואף מחליפים את הגומיות והאטמים לסעפת וכן כמובן את הפלגים.
אתה מוזמן להיכנס לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ( מורשי יבואן ניסאן ) לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון.
בוקר טוב,
לצערי אנחנו מנועים לענות על שאלות מקצועיות הקשורות בתהליכי עבודה של היצרן. תהליכי עבודה הינם חומר השייך ליצרן ולא ניתן להעבירם בכתב.
גם אם אמסור לך את התהליך הוא יהיה כללי ומצריך כלי עבודה ייעודיים של היצרן.
המלצתנו להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך סידור הידית. מדובר בתיקון קטן ולא יקר.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
שלום רב
רעידה ב D עלולה להצביע על תושבת אגזוז קרועה או לחילופין תושבת מנוע קרועה/שקועה.
יתכן גם תקלה אחרת הקשורה לאחד מהרכיבים האלקטרונים ברכב. ניתן לבצע בדיקת מחשב במרכז שירות מורשה ולאבחן בקלות תקלות מסוג זה.
אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה ניסאן. במרכזי השירות המורשים ישנם אנשי מקצוע וכן קיים מכשור יעודי לאיתור ופתרון התקלה.
היי ערן,
בניסאן מיקרה מבוצע טיפול כל 15000 או שנה (המוקדם מביניהם)
מאחר ואינני יודעת אם הרכב ביצע שגרת טיפולים בצורה מסודרת, לא נוכל לדעת איזה טיפול הרכב צריך.
טיפול 105000 הוא טיפול קטן וטיפול 120,000 הינו טיפול גדול הכולל החלפת כל המסננים, שמנים ונוזלים.
אמליץ לך להגיע למרכז שירות מורשה לקבל הצעת מחיר מסודרת ע"פ היסטוריית הרכב שלך.
תודה
היי מיקי,
נורית התראת כרית אוויר מתריעה על כשל במערכת כריות אוויר.
במידה והרכב לא עבר תאונה שבעקבותיה נדלקה הנורית, יתכן וישנו נתק באחד מצמות החוטים, יתכן ואחד המותחנים של חגורות הבטיחות לא תקין, יתכן וצריך לנקות שקעים/לכווץ פינים באחד החיישנים וכו' וכו'.
אמליץ לך להיכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה לצורך בדיקת מחשב ואיתור תקלה. במרכז שירות מורשה יבואן מחשוב מתקדם היכול לאתר ספציפית את הבעיה.
היי סרגיי,
אכן יתכן כי מדובר בתקלת חיישן קרנק או חיישן אחר שנמצא ברכב.
הדרך היחידה לאתר ולפתור בוודאות את התקלה היא ע"י בדיקת מחשב ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה במרכז שירות מורשה בעל ציוד ואנשי מקצוע המתמחים בפתרון תקלות מסוג זה.
לא מומלץ להחליף חלקים /חיישנים לפני אימות התקלה.
תודה, צוות הילוך שישי
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור את ה90 או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה"
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל לקבל תשובות כולל השוואה לרכב זהה במרכזי שירות מורשה יבואן
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו לבדיקה ממוחשבת+נסיעת מבחן יחד עם מנהל מקצועי על מנת לבדוק, האם אכן מדובר בתקלה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*
חג שמח, צוות הילוך שישי
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
יתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה באיתור וטיפול תקלות מסוג זה.
עלות בדיקה ממוחשבת ואבחון תקלה הינה כ 200-300 שקלים. עלות זו מקוזזת בד"כ במידה וישנו תיקון ברכב.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן(מורשי יבואן ) :
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
לשרותך מוקד אנושי 24 שעות בטלפון 6610*.
היי,
אכן תעלומה J
יתכן כשל כלשהו באחד מרכיבי המנוע ויתכן שהנקישה כלל לא קשורה לתקלת איבוד השמן.
במרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לדגמי ניסאן, קיים ציוד אבחון ואנשי מקצוע מיומנים המתמחים באיתור ואבחון תקלות מסוג זה.
היי סמיון,
יתכן שישנה תקלה בגיר ו / תקלה בשסתומי מנוע או אחד מרכיבי מנוע (נושא הנקישה).
על מנת לא לעסוק בספקולציות אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה. אנשי המקצוע במרכזי השירות של הילוך שישי מתמחים באבחון ואיתור תקלות מסוג זה.
היי לירן,
סוג השמן המתאים 5W30 (המפרט הפנימי של השמן ורמת הצמיגות חשובים אף הם).
הנך מוזמן להגיע לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה יבואן ניסאן לצורך רכישת השמן המתאים.
שלום יוסי,
החיישן נמצא מחוץ לגיר.
תודה, צוות הילוך שישי
שלום שאול ,
ככל הנראה יש צורך בהחלפת הרצועה לחדשה מקורית ולאחר מכן בדיקה נוספת.
שלום אייל ,
מומלץ נוזל מקורי של ניסאן אותו ניתן לרכוש באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן.
אלון שלום,
לצורך אבחון תקלה ישנו צורך בבדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה.
הנך מוזמן ליצור קשר עם אחד מסניפי הילוך שישי המורשים לרכבי ניסאן לצורך קביעת תור לאבחון התקלה
תודה, צוות הילוך שישי
אייל שלום,
המסנן נמצא בתוך משאבת הדלק ואינו מוחלף במסגרת שגרת הטיפולים.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
אייל שלום,
על פניו סוג השמן אכן מתאים.מעבר לסוג השמן, חשובים גם מרכיביו הפנימיים ורמת הצמיגות.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
אלונה שלום,
ניתן להיכנס למוסך לאיבחון התקלה.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
אליהו שלום,
השמן המתאים 30W5 ( כמובן שחשובה גם רמת הצמיגות ומרכיבים נוספים מעבר לסוג השמן)
פסח שלום,
ניתן להרכיב ממיר חלופי.המשך נסיעה עם ממיר תקול עלולה לגרום לכשל תוצאתי בשאר מערכות הרכב.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי המורשים לרכבי ניסאן.
דניאל שלום,
סוג השמן המתאים הינו 30W5 . כמובן שמעבר לסוג השמן, חשוב גם לוודא שרמת הצמיגות ורכיבים נוספים בשמן תואמים להוראות היצרן.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
אילן שלום,
עפ"י הוראות היצרן אסור לבצע הגבהות לרכב.
דורון שלום,
אם המערכת מקורית יש קוד רדיו.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
ראזי שלום,
אם הרכב מטופל כמו שצריך ולפי הוראות היצרן אז לרכב בעיקרון אין תקלות מיוחדות.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי
אייל שלום,
הפלגים המתאימים הינם מסוג ארידיום.
יוסי שלום,
יתכן ומדובר בתקלה בבית מצערת או באחד החיישנים.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
שמריהו שלום,
יש להיכנס למוסך מורשה על מנת לבדוק מה הסיבה.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
משה שלום,
5W40 הינו סוג השמן המתאים.
לצורך קבלת הצעת מחיר המותאמת לדגם רכבך, הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן.
תודה, צוות הילוך שישי
תומר שלום,
יש לבדוק שמן גיר.
אם לא חסר, יש להיכנס למוסך מורשה לאיתור התקלה.
יניב שלום,
ככל הנראה אין צג.
ניתן לגשת למתקין חיישנים לצורך התקנת צג.
ניר שלום,
יתכן ואחת התושבות קרועה ( תושבת גיר או תושבת מנוע).
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי.
יוחנן שלום,
כן הרכיב הינו ספציפי לרכב. המחשב אחראי לתפקוד,בקרה ושליטה על מערכות שונות ברכב. ישנם לעיתים מספר מחשבים ברכב ( מחשב מנוע, מחשב גיר, מחשב כריות אויר וכו')
גיא שלום,
לרכב חדש יש אחריות יצרן 3 שנים או 100.000 ק"מ
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך בדיקה ותיקון התקלה.
אור שלום,
השמן מתאים לדגם הרכב.
ברק שלום,
מדובר ככל הנראה תקלה באחד המכלולים של המנוע/חיישנים.ישנו צורך בבדיקת הרכב עם מכשיר אבחון.
מוזמן להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן לצורך איתור ותיקון התקלה.
רוברט שלום,
יש שלוש תושבות מנוע.
גיל שלום,
יכול היות שהדלק לא תקין או שיש תקלה במערכת ההצתה.
בכל מקרה עדיף להכנס למרכז השירות לבדיקה.
ישעיהו שלום,
4.4 ליטר זו הכמות. ממליצה לך לבצע טיפולים במרכז שירות מורשה יבואן. מרכזי השירות המורשים של הילוך שישי משתמשים בשמן ובחלפים התואמים לרכבך ע"פ הוראות היצרן.
גיא שלום,
חלק מהבלמים מסין וחלק מצרפת.
בנוגע לרעשים, יש להיכנס למרכז שירות לבדיקה.
יתכן והתקלה הינה החלשות בולמי הזעזועים.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
צח שלום,
ניתן לסגור ולפתוח אורות פעמיים עם סוייץ פתוח. פעולה זו מבטלת את האפשרות של הדלקת אורות אוטומטית בעת פתיחת סוויץ'
תודה, צוות הילוך שישי
אכן למנוע ולגיר יש 3 תושבות.
סליל כרית אויר נותן פקודה לצופר ולכרית אויר.
לעיתים גם כאשר הנורה לא נדלקת והצופר לא עובד, התקלה הינה בסליל וישנו צורך בהחלפה.לעיתים מדובר רק בנתיך או בכשל פנימי בצופר.
עלות הסליל משתנה בדגמי הרכב השונים.
שלום רב
תתכן תקלה במצערת או במשאבת דלק.
בכל מקרה, אבחון התקלה מצריך בדיקה של איש מקצוע המתמחה ברכבי ניסאן.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי המורשים לרכבי ניסאן.
תודה, צוות הילוך שישי
ייתכן והתקלה קשורה למערכת ההזרקה: כשל מזרקי הדלק או במערכת אספקת הסולר.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
רכב אמין ואיכותי לפי הנתונים שנתקבלו מהיצרן.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לטיפול המתאים לדגם הרכב.
לצורך אבחון תקלות מהסוג הזה יש להגיע למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה ממוחשבת ונסיעת מבחן ע"י איש דיאגנוסטיקה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן
יוסי שלום.
לרכב עושים טיפול כל שנה או 30.000 ק"מ, המוקדם מבינהם.
בנוגע לתקלה ישנו צורך בבדיקה עם מכשיר אבחון.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
ברכב קיים מחשב
שלום רב
ככל הנראה ישנו צורך בהחלפת החיישן. הוא ממוקם ליד המצנן או במראה של הנהג.
הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך החלפה.
אכן סביר שיש נזילה מהמסרק.
מומלץ לבצע תיקון מסוג זה ע"י מי שמתמחה בדגם רכבך. באופן כללי המחיר סביר בהחלט.
מוזמן ליצור קשר עם אחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לתאום תור לתיקון.
היי גיא,
יש צורך בבדיקת בלמים ונוזל בלם.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן לביקורת בטיחות ללא חיוב.
ניתן להרכיב גגון ולהחליף ריפודים בחנויות לאביזרים.
בניסאן מיקרה קיימת שרשרת טיימינג אותה לא מחליפים.
בנוגע לרעשים, הנך מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות מורשה ניסאן לצורך בדיקה ונסיעת מבחן.
לכל קודנית יש נוהל שונה להחלפת קוד.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך החלפת הקוד.
ישנו צורך באימות ואבחון התקלה ע"י מכשיר אבחון.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
אם הרעש נשמע מהבלמים האחוריים ישנו צורך בבדיקה ותיקון בהתאם.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן.
סוג השמן המתאים 30W5.
כמובן שמעבר לסוג השמן, חשוב גם לוודא שרמת הצמיגיות ורכיבים נוספים בשמן תואמים להוראות היצרן.
במכון הבדיקה, הבדיקה אמורה להעשות ע"פ נתוני היצרן כך שאין צורך בהשוואה.
סוג השמן 5W30 סינטטי מלא.
כמובן שמעבר לסוג השמן, חשוב גם לוודא שרמת הצמיגיות ורכיבים נוספים בשמן תואמים להוראות היצרן.
לא ידוע על צריכת שמן מוגברת.
היצרן מאפשר למנוע לצרוך שמן בכמות מסויימת בין טיפול לטיפול.
על מנת לתת תשובה מדוייקת לשאלת הצריכה, צריך לדעת כמה ק"מ הרכב עבר וכמה מאז המדידה האחרונה (מדידה צריכה להיות מדוייקת).
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן לבדיקה.
בוקר טוב.
אין כפתור לווליום.
כן, ברגע שחיישן סיבובי מנוע לא תקין, יש סיכוי שמנוע יכבה בנסיעה.
תתכן תקלה באחד החיישנים. במידה ומדובר ברכב חדש ישנה אחריות יצרן . ישנו צורך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לבדיקה
יתכן כשל בראש מנוע דוגמת ראש מנוע סדוק. התקלה מצריכה בדיקה מקיפה
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן.
בוקר טוב.
אין קשר בין החלפת התרמוסטט לזיוף של המנוע.
יש להיכנס למוסך מורשה על מנת לאבחן את התקלה.
שלום שי,
תתכן וישנה נזילת מים קטנה שנוזלת על הבלוק מנוע ומתאדה . יתכן אולי שיש מעבר לחץ פנימי במנוע שמאדה את המים מהאגזוז.
התופעה מצריכה בדיקה ע"י איש מקצוע המתמחה בדגם רכבך.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
התקלה מצריכה בדיקת גיר ממוחשבת ונסיעת מבחן.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
המצתים שמתאימים לרכב הינם NGK ניסאן
בניסאן אקו מיקרה ישנה שרשרת תזמון ולא רצועת תזמון. אין צורך בהחלפה יזומה.
לא ניתן לבטל.
אין אישור ממשרד התחבורה.
התקלה כפי שמתוארת יכולה להיגרם ממרססים או משאבת הזרקה תקולים. תתכן גם תקלה של צמת מנוע רפויה.
בכל מקרה הרכב צריך להבדק במחשב וע"י איש דיאגנוסטיקה המתמחה הדגם רכבך.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
אין צורך בחיבור למחשב.
יש צורך להיכנס לאחד ממרכזי השרות על מנת לאפס את מונה הטיפול.
באופן עקרוני,לא ניתן להוציא פיוז ולבטל מד אוץ ולכן לא סביר ש"שיחקו" בספידומטר.
יאיר שלום,
במידה ואין נזק ולא בוצע פרוק לוח שעונים מדובר בתקלה המצריכה בדיקה.
היי זיו,
תתכן תקלה במערכת הזרקת הדלק/מצערת/מד כמות אויר. לצורך אבחון מדוייק של התקלה אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן.
יש להכנס עם הרכב למרכז שירות של ניסאן לבדיקה, חשש לתקלה במוט הגה כח חשמלי.
היי תמר,
תתכן תקלה בשלט עצמו או שישנו צורך בקידוד מחדש של המפתח.
תנסי לבדוק כיצד מתנהג הרכב עם השלט הרזרבי המקורי.
בכל מקרה, על מנת לאבחון בוודאות את התקלה, אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקת מערכת אמוביליזר
היי מרטין,
יתכן וישנו כשל במשאבת דלק שעובדת לסירוגין.
על מנת לאבחן בוודאות את התקלה, אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואיתור מדויק של התקלה ע"י איש מקצוע. בנוסף, למרכזי השירות המורשים מחשוב יעודי , תוכנות וציוד דיאגנוסטיקה המשמש לצורך איתור ואבחון תקלות בדגם ספציפי זה.
השמן המומלץ הוא סינטטי מלא 5W30.
כמובן שמעבר לסוג השמן, חשוב גם לוודא שרמת הצמיגות ורכיבים נוספים בשמן תואמים להוראות היצרן.
היי מיטל
נורית תקלה אדומה משמעותה תקלה בטיחותית ברכב או תקלה כזו המעידה על כך שהמשך נסיעה ברכב יכול לגרום נזק משמעותי באחד מרכיבי הרכב ( נזק למנוע למשל במקרה של התחממות). במקרים כאלה מומלץ להתקשר מיידית למרכז שירות מורשה יבואן להתייעצות או לשלוח את הרכב בגרר למוסך.
מנורת תקלה צהובה משמעותה תקלה כלשהי באחד מרכיבי הרכב. לפעמים קיימת תקלה באחד החיישנים או תקלה הקשורה למחשב והנוהג ברכב לא מרגיש פיזית שינוי בהתנהגות הרכב. במקרה זה נדרשת בדיקה ממוחשבת לצורך אבחון התקלה. לעיתים מדובר בתקלת עבר או בצורך במחיקת תקלות במחשב בלבד.
למרכזי השירות המורשים ציוד מחשוב ודיאגנוסטיקה ייחודיים לדגם רכבך. אמליץ לך להכנס בהקדם האפשרי לאחד ממרכזי השירות המורשים לרכבי ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
היי שמעון,
במידה ואין ברכב כפתור כיוון גובה אורות ( ישנם דגמים מסויימים שיש), אזי כיוון גובה האורות יכול להעשות במכשיר כיוון אורות.
היי מאיר,
הרכב בנוי כך שלא ניתן להרכיב ידית אחיזה מעל דלת הנהג.
רוב רובם של הרכבים בנויים כך מאחר וההנחה הגורפת היא שנהג צריך לאחוז בהגה בשתי ידיו.
היי אפרת,
בניסאן מיקרה אין רצועת טיימינג אלא שרשרת טיימינג ואין צורך להחליפה כלל.
נוזל קרור ושמן המומלץ לדגם רכבך הינו ספציפי לדגם ומומלץ לרוכשו ממרכזי שירות יבואן בלבד. לא מספיק שהשמן יהיה סינטטי מלא אלא ישנה רמת צמיגות מסויימת ורכיבים ופרמטרים נוספים לשמן ולנוזל קרור ולכן מומלץ לרוכשו במרכז שירות מורשה.
כפתור השמע ברדיו הוא שאחראי לווליום בזמן השיחה. אם הכפתור מסובב לעוצמה סבירה ועדיין שומעים חלש, תתכן תקלה בהגדרות הרמקולים.
אכן תתכן תקלה במשאבת הזרקה, מנסיון הפתרון נעוץ בשיפוץ מושלם של המשאבה. ישנם דגמים עם משאבה חשמלית וישנם עם משאבה מכנית.
אמליץ לך לבצע את התיקון והאבחון המדוייק כולל בד' מחשב ואבחון תקלה לפי נוהל יצרן במרכז שירות מורשה יבואן.
הי יהודה
אינני יכולה להעביר הסבר מקצועי וטכני דרך האתר.
הידע המקצועי שייך ליצרן הרכב.
בנוגע לרצועות, אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו ולרכוש רצועה מתאימה לדגם הרכב הספציפי.
היי איליה,
אם הרכב באחריות והתקלה ברמקול לא נבעה עקב נזק , אין סיבה שלא יוכר במסגרת האחריות.
אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות מורשה ניסאן של הילוך שישי לפתרון התקלה.
היי דני
תקלה יכולה להיות קשורה למערכת התנעה מתנע או למנוע ( שסתומים).
על מנת לאבחן את התקלה אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לרכבי ניסאן.
שלום רב.
לא ציינת באיזה סוג /דגם של ניסאן מדובר.
בכל רכב קיים מיכל מילוי שמן הגה.
בד"כ ברכבי ניסאן ממלאים שמן מסוג דקסרון 6(אדום)
נשמח לעמוד לשירותך בכל ממרכזי השירות של ניסאן שלנו בקבוצת הילוך שישי.
היי זיו. לא ציינת באיזה סוג /דגם מדובר. קיימות מספר סיבות שיכולות לגרום לרעשים שאתה מתאר כולל מוטות מייצב כמו שהזכרת .על מנת לאבחן את מקור הרעש ,נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של הילוך שישי מורשה ניסאן גם לעניין החלפת לוח השעונים.
היי עמיחי,
במידה ואינך בטוח מתי בדיוק הוחלף שמן גיר, נמליץ להחליפו בהקדם ( מדובר בעלות של כמה מאות שקלים).
בנוגע לאיבוד שמן, במידה ונבדק הרכב בצורה יסודית ואין איבוד שמן ( לא מאביזרי מנוע ולא ממרכב תחתון) , תתכן תקלה פנימית במנוע ( רינגים למשל). לא תמיד התקלה מצריכה או מחייבת תיקון במנוע. תלוי באופי התקלה ובכמות השמן ש ״ הולך לאיבוד״.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקת הרכב
היי משה,
נורית מנוע מצביעה על תקלה כלשהי ברכב. תקלה המצריכה בדיקה ממוחשבת ולאו דווקא תקלה בגיר.
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואבחון התקלה ע"י מחשב יעודי ואיש דיאגנוסטיקה המתמחה ברכבים מסוג זה.
איפוס הנורה נעשה על ידי לחיצה ארוכה על כפתור ידית האורות ( כאשר נורית הטיפול מופיעה בלוח שעונים).
היי גדעון, .
נורית זו מתריעה על תקלה בטיחותית או תקלה המצריכה בדיקה מידית במרכז שירות.
שלום רב
אכן יתכן כשל במערכת הצתה או במערכת הזרקה ( וסת/ משאבה/חיישן)
על מנת לאבחן את התקלה אמליץ לך להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ממוחשבת או בדיקה של איש דיאגנוסטיקה המתמחה באבחון תקלות מסוג זה.אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי
היי משה
במידה ואין תקלה בחיישן כלשהו או ברכיב הצתה הכיוון / תכנות נעשה בעזרת מחשב.
היי אסף,
בנוגע לאיבוד השמן,מדובר במנוע לא חדש, תתכן נזילה מגומיות סעפת או אחד האטמים וכן יתכן כשל פנימי במנוע בגינו ישנה אכילת שמן.
אמליץ לך לבצע את הבדיקה ואיתור התקלה במרכז שירות מורשה יבואן. למרכזי שירות מורשים אנשי מקצוע וציוד יעודי המתאים לאיתור ותיקון התקלה ברכבך.
היי
"אכילת שמן"יכולה לנבוע ממספר סיבות:כשל פנימי באחד מרכיבי המנוע/ נזילת שמן מאחד האטמים בתא המנוע או ממרכב תחתון וכו.
אמליץ לך בחום להכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה מקיפה ואבחון התקלה על ידי אנשי המקצוע המתמחים ברכבים מסוג זה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
היי אבי
בהילוך שישי מטפלים בתקלת מנגנוני דלתות.
לעיתים ישנו צורך בפריצת הדלת והחלפת מנעול.
אתה מוזמן להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים שלנו לרכבי ניסאן לצורך בדיקה ותיקון התקלה.
כן, ישנה טיפת שמן (סימני הזעת שמן). אין הדבר מצביע על תקלה.
היי טל,
בהנחה שאכן הסוללות חדשות ובאיכות המותאמת להמלצות יצרן, יתכן וישנו צורך בקידוד מחדש. תתכן גם תקלה במחשב uch.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של ניסן שלנו בקבוצת הילוך שישי.
היי יואב,
תתכן תקלה במערכת הזרקה אך לצורך אבחון מדוייק, ישנו צורך בבדיקת מחשב ע"י איש דיאגנוסטיקה.
למרכזי השירות המורשים ציוד אבחון ומחשוב המותאם לכל דגמי הרכב.
היי אלי,
יתכן ומדובר במפרק הגה מרעיש או אחת מתושבות הבולמים. יתכן גם צורך בביטול נקישה מסרן קדמי וציריות על ידי גרוז והחלפת. קפיץ לציריה.
היי אלי,
לצערי, לא נוכל להעביר נוהל עבודה בכתב בנוגע לפרוק לוח שעונים.
בנוסף, מידע מקצועי הינו בבעלות היצרן ולא נוכל להעביר מידע זה.
אמליץ לך להכנס לאחד ממרכזי השירות שלנו המורשה לרכבי ניסאן.
היי מיכל,
על מנת לתת הצעת מחיר מדוייקת נצטרך את דגם הרכב המדויק והשנתון או לחילופין מספר רכב מאחר ומפרטי היצרן לטיפול משתנים מדגם לדגם ומשנתון לשנתון.
מוזמנת ליצור קשר עם אחד מסניפי הילוך שישי המורשים לרכבי ניסאן לצורך קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית
שלום רב
עלות רצועה מקורית כ 150 שקלים.
תדרוש/ י. לראות חשבונית ובה מפורט המספר הקטלוגי של החלק. חלק מקורי ברכבי ניסאן מתחיל באותיות NI
מאוד חשוב להרכיב רצועה מקורית( מה גם שמחירה נמוך) גם כדי לשמור על אחריות היצרן וגם עבור תקינות ואורך חיים של הרצועה ותפקודה.
אם הוחלפה סוללה כנדרש והרכב לא נפתח תתכן וישנה תקלה בשלט עצמו.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן.
שלום רב
שמן מסנני שמן אויר ומזגן. נוזל בלם. שמן גיר אוטומט.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן(מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 057-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית057-7530094
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
היי מורן,
נורה בצורת מברג מעידה על צורך בטיפול לרכב ( לפי זמן או קילומטר)
את מוזמנת להכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים של הילוך שישי לרכבי ניסאן (באר יעקב/יפו). לצורך ביצוע הטיפול על פי הוראות יצרן ואיפוס הנורה.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי ניסאן(מורשי יבואן ) :
הילוך שישי יפו -עובדיה 057-7530069 והילוך שישי באר יעקב – אירית057-7530094
כמו כן לשרותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669
תודה
היי אוריאל,
הנורה יכולה להצביע על כמה תקלות.
לא כתבת האם בבדיקת מחשב נוספת עדיין אותו קוד תקלה או האם הבדיקה בוצעה במרכז שירות מורשה יבואן.
אמליץ לך לבצע את הבדיקה במרכז שירות מורשה יבואן בעל תוכנות ומחשוב יעודי לדגם רכבך.
המפתח לא אמור להתקע בסוויץ' .תתכן תקלה בידית ההילוכים.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך אבחון ופתרון התקלה.
ישנו צורך בביצוע בדיקת מנוע. אנחנו ממליצים לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לבדיקה של הרכב.
היי אפרת,
את יכולה לבצע טיפול בכל מוסך גם אם אינו מורשה יבואן (מורשה משרד התחבורה למשל)
מבחינת אחריות, במידה ויש תיקון הקשור למשל למנוע/ גיר וכו, יתכן ותצטרכי פשוט להציג חשבוניות עם פרוט החלקים שהוחלפו . חשוב מאוד להשתמש בחלפים ושמנים יעודיים לרכב ולשמור על שגרת טיפולים על פי הנחיות יצרן.
המלצה שלנו היא לבצע את הטיפולים במרכז שירות מורשה יבואן עם חלקים ושמנים המותאמים לרכב.
היי אריאל,
נורית תקלות כתומה מתריעה על תקלה כלשהי בדרך כלל באחד מהרכיבים האלקטרוניים ברכב.
גם אם אינך מרגיש בשינוי בתפקוד/ בהתנהגות הרכב, יש צורך לבצע בדיקה ממוחשבת ולאתר את התקלה ( או למחוק במידה ואין תקלה)
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה ואיתור התקלה.
עלות שיפוץ או החלפת גיר מגיעה לכמה אלפי שקלים.
ניתן למצוא גירים מפרוק עם מעט קילומטר לעיתים במחיר זול יותר מאשר שיפוץ.
בכל מקרה, לפני שאתם מחליטים על החלפה של הגיר, אמליץ לך לבצע את אבחון התקלה במרכז שירות מורשה יבואן
היי יוני,
ע"פ המידע הנ"ל לא ניתן לאבחן במדויק את התקלה, יתכן ומדובר בכשל מכני פנימי במנוע/רצועות או כשל אחר הקשור למתלים (לא הסברת בדיוק מהיכן הצפצוף ומה סוג הצפצוף)
אמליץ לך להכנס למרכז שירות מורשה יבואן לצורך בדיקה מקיפה ואיתור התקלה. במרכזי השירות המורשים אנשי מקצוע וציוד דיאגנוסטיקה יחודי לדגם רכבך והם יוכלו לאתר את התקלה.
שלום רב
המלצתינו היא לפנות למתקין חיצוני מורשה לצורך ההתקנה.
באופן עקרוני, בגלל שיש לרכב מרכזת חשמל מיוחדת,עדיף להמנע מהתקנה מסוג זה.
בברכה, צוות הילוך שישי
היי רונן
לא כתבת באיזה דגם רכב מדובר ולכן קשה לי לתת תשובה מקצועית ולאשר האם מדובר בתקלה או לא.
הנך מוזמן לפנות לאחד מסניפי הילוך שישי מורשה ניסאן לצורך התייעצות.
היי ישראל,
יתכן ולשונית הנעילה נתפסה וישנו צורך בפריצה והחלפת מנעול במידת הצורך או לחילופין תתכן תקלה בידית עצמה.
היי טלי,
זכותך לבדוק את הרכב במכון בדיקה ע"פ רצונך.
אם בבדיקה נמצא כי הגיר לא תקין וקיבלת מסמך המאשר זאת, הדבר מדליק נורה אדומה מאחר ומכוני הבדיקה עומדים מאחורי הבדיקות שלהם.
היי טל,
אנחנו ניצור איתך קשר טלפוני לצורך מתן הצעת מחיר מדויקת ומותאמת לרכבך.
בברכה, צוות הילוך שישי 1700-700-669
היי סרגיי,
נורית בצבע כחול נדלקת אך ורק הנעה ראשונית בבוקר או כשהרכב קר ועד שהוא מגיע לטמפרטורה המתאימה.
אם הנורית אינה דולקת כלל (גם לא לשניה כשהרכב ממש קר) ישנו צורך בבדיקה (יתכן כשל בחיישן כלשהו).
אמליץ לך להיכנס למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה ואבחון התקלה.
היי חיים,
מסנן המזגן נמצא מאחורי תא הכפפות. לשם כך צריך לפרק מכסה תא כפפות.
לא מומלץ לבצע את הפעולה באופן עצמאי שכן ישנם קליפסים ואביזרים היכולים להיפגע.
היי אבי,
לא ציינת באיזה דגם ניסאן מדובר.
בכל מקרה, אין טעם להחליף חלקים כאשר לא יודעים מה הבעיה.
תתכן כשל במשאבת דלק, יתכן באחד החיישנים או התושבות.
אמליץ לך להכניס את הרכב למרכז שירות מורשה המתמחה באיתור וטיפול תקלות מסוג זה.
היי אהרון,
אקו מיקרה, הינו רכב שעובד על 3 צילנדרים ובכל זאת אין סיבה שלא יעבור מהירות של 90 קמ"ש או שתחוש בתקלת "חוסר סחיבה".
יש סיכוי כי אכן מדובר בתקלה וגם אם לא, תוכל להתייעץ עם איש טכני באחד ממרכזי השירות המורשים.
היי מיקי,
נורית התראת כרית אוויר מתריעה על כשל במערכת כריות אוויר.
במידה והרכב לא עבר תאונה שבעקבותיה נדלקה הנורית, יתכן וישנו נתק באחד מצמות החוטים, יתכן ואחד המותחנים של חגורות הבטיחות לא תקין ואולי צריך לנקות שקעים/לכווץ פינים באחד החיישנים .
אמליץ לך להיכנס עם הרכב למרכז שירות מורשה לצורך בדיקת מחשב ואיתור תקלה. במרכז שירות מורשה יבואן קיים מחשוב מתקדם היכול לאתר ספציפית את הבעיה.
נושא כריות האוויר הינו בטיחותי ולכן מומלץ מאוד לבצע את הבדיקה בהקדם.
שלום עמוס,
השמן המתאים לניסאן טידה 2009 ע"פ נתוני יצרן הינו שמן מסוג דקסטרון 3.
שלום רב
לחץ האוויר המומלץ הוא 32 PSI
מסנן שמן גיר נמצא בתוך הקרטר. אין צורך להחליפו במסגרת הטיפולים השוטפים של הרכב.
במידה ויש תקלה ויש צורך להחליפו ,צריך לפרק אגן שמן. סוג השמן הינו דקסטרון 3.
היי ערן,
בניסאן מיקרה מבצעים טיפול כל 15000 או שנה (המוקדם מביניהם)
מאחר ואינני יודעת אם הרכב ביצע שגרת טיפולים בצורה מסודרת, לא נוכל לדעת איזה טיפול הרכב צריך.
טיפול 105000 הוא טיפול קטן וטיפול 120,000 הינו טיפול גדול הכולל החלפת כל המסננים, שמנים ונוזלים.
אמליץ לך להגיע למרכז שירות מורשה לקבל הצעת מחיר מסודרת ע"פ היסטוריית הרכב שלך. מרכזי השירות שלנו אף מבצעים ביקורת חורף וביקורת בטיחות ללא חיוב.
לחץ האוויר המתאים הוא 30 PSI
שלום רב ,
קודם כל תודה על הפירגון לאתר.
על פניו נראה כי "המוסכניק" שלך צודק. יתכן כשל בסטרטר /זרם נמוך שמגיע לסטרטר ובהרבה מקרים קשה מאוד לשחזר את התקלה.
יש סיכוי קטן גם שאורות נשארו דולקים בלילה או שקיים רכיב אחר הזולל מתח ולכן הרכב לא הניע.
שוב, לדעתנו אכן כשל בסטרטר. אם התקלה לא תאומת ע"י איש מקצוע או תתרחש שוב, אין טעם להחליף מתנע.
אמליץ לך להיכנס לאחד ממרכזי השירות המורשים לצורך ביצוע בדיקות למערכת ההתנעה. בידי מרכז השירות המורשה מכשירים יעודיים לצורך איתור תקלות מסוג זה.
הרעשים יכולים לנבוע כתוצאה ממס' ליקויים לדוג': מפרק הגה, תושבת לבולמים וכו'. התופעה מצריכה בדיקה במרכז שירות.