אור שלום,
השמן מתאים לדגם הרכב.
ראשי » שאל את המומחה » שלום, מהו סוג שמן גיר אוטומט שכדאי לשים ברכב? האם דקסרון 3 של חברת אמריקן איגל טוב? (אריזה שחורה
שלום,
מהו סוג שמן גיר אוטומט שכדאי לשים ברכב?
האם דקסרון 3 של חברת אמריקן איגל טוב? (אריזה שחורה)
תודה!
אור שלום,
השמן מתאים לדגם הרכב.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.