שלום, ברשותי אימפרזה 2006 1.6 א. לפנ...

שאלה

שלום,
ברשותי אימפרזה 2006 1.6
א. לפני חודש החלפתי טרמוסטט (תוצרת יפן) ומוסכניק אמר לי, שחייבים להחליף ברכב הזה רק מקורי, האם זה נכון??

ב. לאחרונה שמעתי רעש מים זורמים במנוע, ובנסיעה מהירה התחמם האוטו קצת מעל החצי, בדקתי וגיליתי שחסר 2 ליטר מים ואין נזילה! מה זה יכול להיות?

תודה מראש על ההייחסות

תשובה

אמי שלום,
יש לבצע בדיקות מעבר מים פנימי במנוע.
אנחנו מזמינים אותך להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות של הילוך שישי סובארו והם :
הילוך שישי יפו – אמנון, 053-7530074 הילוך שישי באר יעקב, אירית- 053-7530094 הילוך שישי
אזור – אבי 053-7530055. כמו כן לשירותך מוקד אנושי 24 שעות 1-700-700-669.

תחום:ייעוץ לרכב