מה הסיבה שיש את הרעשים האלה בזמן האצה...

שאלה

מה הסיבה שיש את הרעשים האלה בזמן האצה בסל"ד 3500? הרעש לא הופיע בדגם שהיה לי ב 2014. איך מטפלים בזה?

תשובה

שלום רב ,

ראשית צריך לשמוע את אתם רעשים שאתה מדבר עליהם ורק אז נוכל לדעת האם מדובר ברעש תקין או שמדובר ברעש חריג  .

כמו כן מדובר על רכב חדש יחסית עם מנוע  1.0 סמ"ק  בהחלט  ייתכן  כי  בסל"ד הנ"ל המנוע  משמיע רעשי תהודה כלשהם  .

אנו ממליצים בכל מקרה להגיע לבדיקה למען הסר ספק  .

בברכה,

הילוך שישי יונדאי

 

תחום:כללי