שלום רב,
מערכת בקרת שיוט הינה מערכת המותקנת ברכב בתהליך היצור,בדגם שברשותך לא קיימת מערכת זו מפס היצור.
ולא ניתן להוסיף מערכת זו לרכב שלא יוצר עם מערכת זו.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי.
ראשי » שאל את המומחה » שלום רב, מערכת בקרת השיוט מותקנת ברכב בתהליך הייצור
היי , ברצוני לברר לגביי מערכת שיוט לרכב שלי , היונדאי אקסנט שנת 2002 ,
האם הרכב הזה תומך במערכת כזאת ואם כן , כמה עולה להתקין מערכת כזאת ברכב ?
אשמח לברר זאת אפילו אם אתם לא נותנים שירות לדבר כזה
תודה רבה
שלום רב,
מערכת בקרת שיוט הינה מערכת המותקנת ברכב בתהליך היצור,בדגם שברשותך לא קיימת מערכת זו מפס היצור.
ולא ניתן להוסיף מערכת זו לרכב שלא יוצר עם מערכת זו.
נשמח לעמוד לשירותך בכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.