לפי תיאורך,הגלגלת שולטת בתאורת לוח המכוונים בלבד.
ראשי » שאל את המומחה » שלום,הרכב הוא יונדאי אלנטרה מנוע 2.0שנת 2005ואנ
שלום,
הרכב הוא יונדאי אלנטרה מנוע 2.0
ואני לא מבין איך לכוון מצד אחד יש לי גלגלת קטנה כזאת בצד שמאל של ההגה אבל אני מוריד ומעלה זה עובד לי במכוונים ולא בפנסי הרכב ואני לא יודע אם זה ידני ברכב הזה או שהגלגלת הזאת אמורה לפעו בפנסים.
לפי תיאורך,הגלגלת שולטת בתאורת לוח המכוונים בלבד.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.