שלום רב
כנראה שמקור הרעש מהבקקס.
נשמח לעמוד לשירותך במרכז השירות של הילוך שישי מורשה יבואןניתן ליצור קשר עם מוקד הילוך שישי 1-700-700-669
ראשי » שאל את המומחה » יש לי גראנד ויטרה 2002 בזמן שאני נוסע אני שומע רעש
יש לי גראנד ויטרה 2002
בזמן שאני נוסע אני שומע רעש דומה לרעש של מיסבים אבל כשאני עוזב את הגז הרעש נעלם,לא משנה באיזה מהירות אני.
מה יכולה להיות הבעיה ועלות הפתרון?
שלום רב
כנראה שמקור הרעש מהבקקס.
נשמח לעמוד לשירותך במרכז השירות של הילוך שישי מורשה יבואןניתן ליצור קשר עם מוקד הילוך שישי 1-700-700-669
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.