שלום רב,
על מנת להעניק הכוונה יש להבין תחילה אם במצבים אלו יש סטרטר או לא.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי יונדאי שלנו.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
ראשי » שאל את המומחה » יש לי יונדאי לנטרה 97 לא היה מניע טוב,החלפתי מצבר
יש לי יונדאי לנטרה 97 לא היה מניע טוב,החלפתי מצבר .עכשיו יש מצבר חדש של שנפ ואדיין פעם מניע מפעם ראשונה ופעם לא מפעם ראשונה .מה יכול להיות לא תקין ברכב זה דחוף תודה מראש
שלום רב,
על מנת להעניק הכוונה יש להבין תחילה אם במצבים אלו יש סטרטר או לא.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי יונדאי שלנו.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו.